Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

čtvrtek 9. října 2014

Přijímám vše, co jsem pro sebe vytvořil




Pokud se nemáte rádi naplno ase se vším všudy,
naučili jste se to někde v průběhu své životní cesty. 
Můžete se to odnaučit. 
Od tohoto okamžiku k sobě začněte být laskaví.


Mám se rád a příjmám se přesně takový, jaký jsem. Podporuji se, věřím si a přijímám sám sebe za všech okolností. Mohu být obklopen láskou svého vlastního srdce. Položím si na ně ruku a cítím v něm přítomnost lásky. Vím, že je v něm nadbytek místa pro přijetí sebe sama právě tady a teď. Přijímám své tělo, svou váhu a výšku, svůj vzhled, své sexuální zaměření a své zkušenosti. Přijímám vše, co jsem pro sebe vytvořil - svou minulost a svou přítomnost. Jsem ochoten dát vzniknout své budoucnosti. Jsem božšký, nádherný projev Života a zasloužím si to nejlepší, což nyní přijímám. Přijímám zázraky. Přijímám uzdravení. Přijímám celistvost. A nejvíce ze všeho přijímám sam sebe. Jsem jedinečný, mám se rád a vážím si toho, kým jsem. A tak tomu je.





Se souhlasem nakladatele GRADA
Zdroj: Louise L. Hay; Myšlenky srdce

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra