Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

sobota 1. listopadu 2014


Milí příznivci, fanoušci, přátelé a kamarádi...

došla jsem do bodu, kdy opravdu cítím, že všechno, co jsem mohla s Vámi zde sdílet jsem sdílela a moc ráda.
Tento stejný pocit jsem před nějakou dobou v sobě řešila, ale neposlouchala jsem. Nechtěla jsem se vzdát. Nyní jsem se utvrdila v tom, že lámat věci přes koleno není to pravé...

Je čas něco uzavřít, aby mohly přijít nové věci...a protože jsem Vám to tady psala horem spodem, udělám to i já.

Došla jsem díky Vám všem až tady. Bylo mi krásně, opravdu moc po Vašem boku.

Stala se ze mě maminka Emičky a Šimonka a více se už rozkrájet neumím, ikdyž bych tolik ráda.

Nyní své stránky ponechám pro nabídku svých kurzů a také výklad karetporadnu Bachových esencí...
Dále zde ponechám i nadále místečko, kde si můžete přijít vyložit andělské kartičky.
Andělé mi šeptají, abych Vám řekla, že andělská pošta zde také zůstane zachována ♥ abyste mohli kdykoliv přijít a své přání, žádost či prosbu prostřednictvím naší pošty odeslat.

Ráda bych poděkovala i svým andělským pomocníkům, kteří zde bdí nad výkladem kartiček. Celé roky pracují také neunávně jen a jen pro nás ♥ Mám Vám sdělit, že zde zůstávají, aby Vám byli nablízku.

Ponechám zde i archív, který jsem plnila neúnavných 6 let... který obsahuje více jak 1000 příspěvků ♥

Máte-li chuť zůstat semnou ve spojení, popřát si pěkný den, nebo pěkné ráno, prohlédnout pár hezkých obrázků a nebo koukat na to, co pěkného tvořím, zvu Vás na svou stránku na Facebooku.







Nejlepší lidé jsou ti,

kteří přijdou do vašeho života
a pomůžou vám vidět slunce tam,
kde jste dříve viděli jen zamračenou oblohu.

Ti,kteří ve vás věří tak silně,
že sami začnete věřit sami sobě.

Ti,kteří vás milují jednoduše proto, kým jste.
Ti lidé,které potkáte jednou za život.

...a pro mě jste to byli Vy ♥



Mám Vás všechny moc ráda a děkuji za krásné a báječné roky, které jsme zde po boku společně trávili.


S láskou, hlubokou úctou Vaše







3 komentáře:

  1. Sandus, drzim palce nech ti vyjde vsetko tak ako to citis...pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Sandro,
    přeji ti nebe plné hvězd a co hvězda, to jedno splněné přání.
    Díky za všechno, za krásnou přítomnost s tebou.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Vás Sandro,
    přeji moc a moc pozitivní energie,hodně zdraví a samé příjemné lidi okolo Vás.Váš blog je krásný a bude mě chybět.Máte před sebou nový začátek-tak at se daří.Každý si o svém životě rozhodujeme sám,a kam dojdeme,záleží jen na nás.....
    Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra