Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

pátek 12. září 2014

Poděkování ♥

Chtěla jsem Vám všem poděkovat za podporu, za úžasné zprávy, emaily, komentáře pod příspěvky ba dokonce i telefonáty!
Moc mě to těší a velmi si toho vážím :-)

Nečekala jsem takové milé a vřelé přijetí po tak dlouhé době, kdy jsem zde nebyla. O to více jsem byla ještě mileji překvapena ♥

Opravdu jsem to nečekala, jak jsem koukala na počítadlo, málem jste mi jej strhli...chi chi

Tak jako všichni vy, do jednoho, kdo sedíte a koukáte do monitoru, tak stejně já se učím, neustále překonávám překážky a rostu.

Proto jsem si řekla, když Vám budu psát o svých eskapádách, tak budete vědět, že v tom nejste sami. Že ty dny, kdy se neusmívám navštěvují i mě. Dny, kdy bych nejraději zalezla do nory a už nikdy nevylezla ven.

Vím o tom, že jsem velmi přímočará a jdu vždycky rovnou na věc, ale mě to tak v mém životě vyhovuje. Taky mi vyhovuje, když jsou ostatní ke mě takoví.
Taky o mě víte, že sice miluju duchovno a vše okolo jak jsou andělé, víly a naši milovaní pomocníci, ale i přesto všechno miluju legraci, vtípky a to, že se můžu smát až se za břicho popadám. Neberu, že duchovno je vážná věc a tak musíme být vážní. Jak řekl Jarda Dušek duc HOVNO :-)))))
Ráda stojím nohama na Zemi ♥

Abyste si nemysleli, že je všechno jen růžové tak nepřišla jen slova podpory, ale také jeden komentář, který mi nestál ani za zveřejnění. Není to o tom, že neumím přijmout kritiku, umím...ale když ten dotyčný nemá odvahu se ani podepsat...

Většinou, když se někdo kouká na to, co ho štvě, tak ho to přitahuje proto, že to má v sobě stejně.


A proto, krásný den, krásný večer a určitě se zde spolu setkáme...chladné večery jsou zde, tak s šálkem teplého čaje/kávy či snad podle šmaku s něčím ostřejším nad písmenka pááá





P.S: Já, stejně jako Vy v tuto chvíli v tento čas, se chováme a děláme rozhodnutí na základě svých zkušeností, které máme. A každý z nás je právě teď v tuto chvíli nejlepší, jaký umí. A za to, se na sebe nelze zlobit...

2 komentáře:

  1. Milá Sandři, díky za podporu! Žaneta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ ano, posílám podporu Vám všem :-) a proto jsem zase tady :-) abyste věděli, že v tom nejste sami...

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra