Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

neděle 20. dubna 2014

TERAPEUTICKÁ NOVINKA ♥ PLÁN naší DUŠE



Můj manžel Nikola pro Vás připravil....


Když jsem spolu se svou ženou vedl kurzy Žít svůj sen, tak mě poprvé napadlo ukázat lidem to, proč přišli právě sem. Na planetu Zemi.


Během těchto kurzů jsem vycházel z technik hlubinné regresní terapie a postupem času jsem se v nich naučil postupovat tak, abychom se spolu s klientem dostali právě tam, kam potřebujeme. V tomto případě to je prostor kde jsme, než se znovu rozhodneme přijít na tento svět.


S klientem si během 90 minutového sezení promluvíme o jeho životním příběhu. A následně poodhalíme závoj a nahlédneme spolu do plánu jeho Duše. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra