Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

sobota 1. února 2014

1000 příspěvků ♥ aneb moje cesta, která přináší tyto změny na BLOGU SANDRA LIVING




Vážení a milí příznivci SANDRA LIVING,

jak všichni víte (pravidelní čtenáři), v březnu 2013 se nám narodila dceruška Emma a došlo mi, že dětství máme každý jen jedno a čas je velice pomíjivý...proto bych se nyní ráda více uchýlila ke své nové roli, která mi byla vesmírem svěřena a to je maminkovství.

Dostala jsem se do fáze, kdy cítím, že vše, co jsem pro vás udělat mohla, jsem udělala. Dělala jsem to s neskutečnou láskou a zapálením. Hledala a psala jsem články s takovým nadšením, abych Vám předala to, co mi do života přišlo...


V první fázi - studijní, jsem prošla velikou změnou já. Ušla jsem neuvěřitelný kus cesty.

V té druhé, jsem během uplynulých let pomáhala projít změnou vám, uvědomit si, co je podstatné a jak vzít život do vlastních rukou skrze články na blogu, poradenství.

Nyní je čas vejít do fáze tři - dát opět prostor pouze sama sobě, abych na své cestičce pokračovala, a věnovala se své rodině a malé Emičce.

Jsem si jistá, že blog jednou pokračovat bude a že se vrátím, jen nevím, kdy... ;-) ♥

Ti z Vás, kteří budou chtít být informováni, že jsem zpátky, nabízím možnost abyste mi napsali email, a já si Vám zařadím.  Jakmile to jednou přijde, obešlu Vás a budete to vědět jako první...




Jak to tedy bude vše dál:


Kurzy AUTOMATICKÉ KRESBY - zůstávají, ikdyž budou velmi omezené (aktuální data vždy naleznete na těchto stránkách na nástěnce nahoře).

Obchůdek SANDRA LIVING - budete i nadále plně zachován.

Poradna Bachových esencí - je k 1.2.2014 uzavřena. Rescue produkty však nadále naleznete v našem e-shopu.

Výklady karet a poradenství - je k 1.2.201 také uzavřeno.

Blog SANDRA LIVING - po dlouhém uvažování, jaké téma jsme zde ještě neměli jsem přišla na to,že zde bylo přidáno tolik písmenek a tolik nádherných slov, že jsem vytvořila seznam vložených příspěvků. Na tento blog bylo vloženo 1000 příspěvků a já pevně věřím, že máte z čeho nějakou dobu čerpat...


Přeji nádherné čtení a věřím ve Vaše pochopení ♥




P.S. jak z Vás spousta ví, celá tahle moje Cesta začala, kdy se z člena naší rodiny stal anděl...a tím také začíná můj první příspěvek... a píše se rok 2008

...některé příspěvky berte prosím s rezervou a nadhledem, každý se postupně vyvíjíme a i já to měla stejné jako vy nyní ;-) Spousta mých názorů z dřívější doby se změnila, a nic není jako tenkrát...
Aspoň můžete sledovat mou Cestu od roku 2008 až do dnešního dne.

A jak vám stále říkám, duchovno je krásná věc, ale nezapomeňte v tom pilném učení také myslet na sebe a pořádně si užívat života!!!

citace z jednoho mého článku: "Prosím nedělejte ze svého života duchovní poslání.. Jsme zde proto, abychom spojili svého ducha jak s nebem, tak se zemí. Je na nás, abychom uměli žít své života tady a teď, užívat veškerých pozemských radostí. ... jako je třeba se skvěle najíst. Když je nám zle přijmout své emoce a dát jim průchod, klidně když budeme potřebovat, můžeme si zanadávat a když budeme mít chuť na klobásu, si ji s chutí dát. Jak sami víte, není v pořádku být ani materialisti, kteří se zajímají jen o realitu, ale není ani v pořádku žít jen s hlavou v oblacích a býti duchovními a upírat si veškeré pozemské radosti. Nebudete o nic více duchovní když budete "žrát trávu" a pást se jako koza a denně minimálně 6x meditovat. Je to hloupost!!

Obě tyto strany, jsou strany extrému. Je extrém žít jen duchovnem, a je také extrém žít jen materialisticky.
Je na nás pochopit, že jsme zde proto, abychom šli zlatou střední cestou. Abychom ctili duchovní a vesmírné zákony a zároveň si uměli užívat života, jejich krásných chvil, neupírat si dobrého jídla, dobrého pití, dali průchod svým emocím apod."



10 komentářů:

  1. Paní Sandro , plně s vámi souhlasím . Životní situace a život samotný nás neustále modeluje , brousí hrany , hojí bolesti , připravuje překvapení a posílá štěstí , o kterém si myslíme, že ho už nikdy nezažijeme .A skrze anděly si tvoříme budoucnost , vedou nás jemně a s láskou dál . A díky jejich péči a nekonečnou láskou , jsou naše životy stále propleteny a neviditelnými niancemi pořád spojeni , pevným poutem navždy ♥ Naše životy se prolínají navzájem a nedovolí nám stát na místě a tak se vyvíjí i vaše cesta paní Sandro . Váš anděl vám stojí pořád po boku a ví , že vy víte ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, neustále se měníme...každým okamžikem, který nás v životě potká ♥
      Všichni víme ♥

      Vymazat
  2. Sandři gratuluju a zároveň děkuju :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Sandro,
    děkuji za to ,že jsi - jsi úžasný človíček, který dává lidem víru v lepší život!
    Děkuji Ti za ty nádherné, milé, poučné i povzbuzující příspěvky!
    Přeji Tí hodně lásky a splněné sny!
    Žaneta

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Sandro,
    děkuji za tvé krásné články, dlouho jsem z nich čerpala sílu. A naposledy jsem si zamilovala výklady od Doreen Virtue, budou mi moc chybět. Tak mám dotaz, zda je najdu někde jinde, nebo odkud jsi je čerpala ty?
    Přeji Tobě a celé Tvé rodině hodně Boží lásky.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzi, děkuji za zastavení. Děkuji, že píšeš, že jsi z článků čerpala sílu ;-) nyní ji potřebuji načerpat já ♥
      Výklady od Doreen jsou pravidelně umísťovány zde:
      https://www.facebook.com/pages/Sv%C4%9Bt-z%C3%A1zrak%C5%AF/154754887945425?ref=ts&fref=ts

      Vymazat
  5. Milá Sandřičko,seš skvělá a hodně ti přeji sílu,lásku,štěstí a hlavně zdraví, měj se krásně Dáša

    OdpovědětVymazat
  6. Sandy, moc moc zdravim a preji vse nejlepsi v nove roli. Hlavne hodne lasky a pohody, moc si to vsichni tri uzivejte!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra