Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

pondělí 13. ledna 2014

Naše extrémní počasí - anděl Jimazen, strážce naší planety nám pomáhá!

sea-water.jpg


Před několika dny jsem viděla anděla Jimazena, anděla, kterého Bůh pověřil k tomu, aby chránil naši Zemi. Je to anděl, kterého vždy vidím se strachem, protože vím, že když ho vidím, znamená to, že jsme se dostatečně nestarali o naši planetu a on se ji snaží uklidnit.

Anděl Jimazen je ohromný anděl, který vypadá jako obr, a má na sobě zlaté šaty a červené ochranné brnění s černým odstínem. Ve své pravici vždy drží obrovskou dřevěnou hůl, kterou se dotýká Země.

Ten den jsem si dělala velké starosti, když jsem ve zprávách viděla všechny ty bouře a výkyvy počasí. Dokonce i u nás v Irsku jsme měli extrémně silný vítr. Anděl Jimazen se sklonil a vzal mě za ruku. Najednou mi přišlo, že je stejně velký jako já, i když byl dál obrem. Jeho ruka změnila barvu od zlaté k nádherně červené a moje ruka se v té jeho úplně ztratila. Vím, že mě vzal za ruku proto, aby utišil můj strach z toho, co se děje na planetě. Pravda je, že Jimazen i ostatní andělé mi opakovaně řekli, že my lidé jsme to způsobili, my jsme vyvolali tyto změny klimatu. Vytváříme tolik znečištění a bereme naši planetu za samozřejmost. Jimazen mi říká, že to extrémní počasí je způsobené tím, že se planeta snaží uzdravovat, a také je to znamení, které nás varuje, že nám hrozí nebezpečí.

Jimazen sehrává svou roli tím, že se snaží planetu uklidnit. Ale on, stejně jako všichni ostatní andělé, nemůže překročit hranice lidské vůle. Pokud odmítneme naslouchat a vidět znamení, která nám dává, nedokáže nás zastavit.

Andělé mi říkají, že my všichni, obyčejní lidé po celém světě, musíme začít dělat víc proto, abychom ochránili svou planetu. Každý den pro to musíme něco dělat a to tak, že se postavíme a ozveme, že zabráníme vládám a nadnárodním společnostem v ničení naší planety. Země nepatří jim, patří nám všem a my všichni jsme zodpovědní za to, že ji bezpečně předáme budoucím generacím.

Můžeme poprosit anděla Jimazena, aby nám v tom pomohl. Já ho prosím neustále. I dnes ráno, když jsem odvezla svou dceru do školy a vracela se domů, byla hrozná mlha, a já ho poprosila, aby pomohl slunci prostoupit mlhu. A když jsem dorazila domů, svítilo nádherné zimní slunce. Nemyslím si, že to bylo jen kvůli mně, ale myslím si, že se to stalo proto, abych vám o tom mohla povědět a povzbudit vás, abyste zavolali Jimazena na pomoc, ať žijete kdekoliv na světě.

Pamatujte ale na to, že Jimazen to sám nezvládne. Potřebuje, abychom i my sehráli svou roli. 

Požehnání vám, vašim rodinám a milovaným.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra