Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

neděle 26. ledna 2014

Co je u mě nového ♥ aneb bez práce nejsou a nebudou koláče

Ahoj všem, jakpak se Vám daří...? Jak u Vás započal nový rok 2014? Máme za sebou necelý měsíc a tak jsem si řekla, že se poptám.

U mě započal rok velice zhurta. Abych to tedy vysvětlila. 

Jasně je mi dáváno a docela tvrdě vesmírem, že je čas umět říci a DOST. Přestat spolupracovat s těmi, kteří si toho neváží. 


Víte, stále jsem někoho omlouvala, snažila se mít pochopení pro všechny a stále jsem si říkala, že jsem člověk...a jsem lidská.



Jenže už je velice tenký led mezi lidská a blbá...


Jsem už také unavená z toho, jak si lidé stěžují jak žijí z ruky do huby a jak se mají s prominutím na h.vno.
Jsem unavená z toho, jak Ti, se kterými začnu spolupracovat neumí dodržet termíny, jak stále je něco. Člověk chce jim práci zaplatit (nic po nic nežádá zdarma, aby konali z dobré vůle a ve svém volném čase) a pořád aby se upomínal, že není to a tamto hotovo a kdy bude...

Nebo opak toho je, že je hotovo a najednou ten člověk chce naprosto jinou cenu, než bylo dohodnuto. A to třeba několikanásobně...

Kdyby tak každý dělal to, co je mu blízké, co má rád...

Jsem jen znavená a rozhodnutá, že tohle dále tolerovat již nebudu. Budu spolupracovat pouze s těmi, kteří o to stojí.

Stávající ti, které stále o něco upomínám...ať hledají pšenku někde jinde. Už mě nebaví každého chápat, mít pro všechno a pro všechny pochopení...


V e-shopu nás čeká obrovská změna...změny dodavatelů, změny směru obchůdku ♥ Mimochodem máme opravdu obrovský výprodej minerálů a šperku z nich.
Představte si, že nakoupíte náramky už od 20,- Kč!

♥♥ toliko ode mě♥♥ a jak jste na tom vy? 

Už se těším na Vaše komentáře.


4 komentáře:

  1. Milá Sandři!
    Přestože jsem 2 měsíce na nemocenské a jen pozvolna se mi ulevuje, všicni mě litovali, že nejen mám zdravotní problémy, ale že zase finančně na tom budu špatně.
    Dnes už s klidem můžu říct, že je to dobře, že jsem tak dopadla!!
    Pracovala jsem ve firmě do padnutí (fyz. náročná práce ...), spoustu přesčasů, víkendy (protože jinak Tě vyhodí),a výplaty jsou s dlouhým zpožděním (ale to není porušení zákona!!) ,atmosféra čím dál nevraživější! Po práci honem dělat vedlejšák, mezitím ještě co seženu na jednorázovou práci (z něčeho přeci musím žít). Strach odejít z práce - co když jinou neseženu,(hold mi neni 20 a nemám postavu modelky - vzdělání a praxe již většinou není směrodatné) a už jsem to jednou zažila!! Ale co dál??
    Díky té stopce v podobě nemoci jsem si spoustu věci užila a uvědomila!!
    Po spoustu letech jsem prožila Vánoce v klidu bez stresu a spěchu - přesto byly kouzelné!
    Mám čas věnovat se mým blízkým, počíst si v knížce, kouknout třeba na romantický slaďák - prostě relaxovat! Od ledna mám vycházky - no jak dlouho jsem nešla na procházku a dceřin pejsek se rád přidá! Jsem zase ta milá a usměvavá holka jako kdysi. Naspala jsem své nejlepší kamarádce z dětství a brzy se sejdeme (neviděly jsme se 9let). No není to úžasné! Konečně se věnuji sobě a svému zdraví, které si to opravdu zaslouží!! Ale hlavně jsem se naučila mít ráda sebe!! (po ruce stále knížku od L.H.)
    Milá Sandři, tobě taky patří VELKÉ DÍKY za tyto úžasné stránky co mě držely nad vodou!!
    věrná čtenářka
    P.S. A věřím, že to bude ještě lepši!!
    Nebojím se práce, nebojím se zodpovědnosti, ale pečlivěji si budu vybírat pro koho, nebo s kým budu spolupracovat!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéžiškote to se mi tak krásně čte!! Že je někdo doma na nemocenské a bere to jako požehnání!! Hned je mi krásněji, mileji u srdce... ♥♥
      a ano vybírat si pečlivě lidi ve svém životě má smysl ♥♥

      Vymazat
  2. Moc Vás zdravím Sandři,po přečtení Vašeho příspěvku jsem se usmívala-hned vysvětlím.Já mám totiž stejný problém.Mám srdce na dlani,jsem pohodová,usměvavá a mezi lidmi velice oblíbená.To všechno mě moc těší,ale každá mince má dvě strany.Lidé, od takových lidí jak jsme my, očekávají neustálý optimismus,bezbřehou toleranci a myslí si,že v životě jde všecho tak nějak samo.
    Život mně naučil,že ne všem je dobré se muset zavděčit a pomáhat až do skonání.A vlastně se to učím stále a téměř denně.A je to někdy vyčerpávající.Já řeším pubertu 16.letého syna.A to je tedy něco.Tady je každá rada drahá.
    Sandři.držím Vám pěsti a udělejte ve svém životě průvan, mezi těmi všemi co Vám odebírají energii.
    Díky za krásný blog.Martina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och Marti, jak toto ráda čtu....přesně, lidé očekávají.. Očekávají neustále úsměv na tváři, očekávají stále pochopení...ale ano, nejsme zde proto, abychom vyplňovali čísi očekávání. Jsme tu především samy za sebe ♥

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra