Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

neděle 22. prosince 2013

Vánoce 2013


Drazí přátelé, drazí kolegové, kamarádi...

děkuji Vám, že i tento rok jste byli po mém boku ♥
Společně jsme si toho mnoho dali a já si toho velmi vážím.

Doufám, že Štědrý den prožijete přesně tak, jak jste si přejete
a vše do posledních vašich tajných snů a přání bude vyplněno..


Myslím, že jakákoliv další slova jsou zbytečná...
Přejeme Vám všem z celého srdce vše dobré ♥

Vaše Sandra s manželem Nikolou a dceruškou Emmou (pro kterou jsou tyto vánoce ty první)
a čtyřnohý Filípek 



...............................................................

11 komentářů:

  1. Sandři,děkuji za Vaše krásné a poučné stránky na tomto blogu.Je vidět,že vše děláte s láskou a máte pochopení pro druhé.Přeji krásné a pohodové vánoční svátky celé Vaší rodině,hodně zdraví a splněná přání.
    Díky za vše.Martina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, já doufám, že Vaše Vánoce byly požehnané a plné lásky ♥

      Vymazat
  2. I já Vám přeji krásné ,pohodové svátky ♥ milá paní Sandro ,Vám i Vaší rodině .
    Děkuji Vám za krásná slova tady , na Vašich stránkách ,kterými nás tady hladíte po celý rok .
    Vaše holčička Emička , je ten nejkrásnější dar pro Vás .Je nádherná ♥ .
    Děkuji , že jste , Kajina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kajino, věrná to fanynko... ♥ doufám, že Vánoce byly snové...a přeji krásný Nový rok 2014, ať je lepší než tento

      Vymazat
  3. Přeji celé vaší rodině,krásné a požehnané svátky vánoční.Jsem tu s vámi moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Sandři,připojuji se k přání pohodových svátků,děkuji za Váš blog,moc mi tím pomáháte,malá je nádherná.jiři

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji Jiřince, Kajině a Martince za milé řádky, za zastavení se ♥
    Přeji nádherné prožití adventu, kouzelného Štědrého dne ♥ a hlavně spokojenost...
    Sandra

    OdpovědětVymazat
  6. Milá moje, přeji vám všem krásné svátky, určitě budou ty nejkrásnější, protože budou první s Emičkou :-) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, svátky byly krásné. Byla jsem dojatá jak jsem držela u nadílky Emičku v náručí.... :-)

      Vymazat
  7. Krásné Vánoce přeji ♥♥♥
    L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra