Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

čtvrtek 7. listopadu 2013

Soutěž o adventní kalendář


Milí čtenář, fanoušci a naši milí přátelé,
rozhodli jsme se, že Vám zpříjemníme a prosvětlíme podzim, malou soutěží.






Jako vždycky budou otázky:
(protože jsme zvědaví a chceme nakouknout i do Vašich domovů)

1/ co pro Vás znamenají Vánoce

2/ jaké je vaše Štědrovečerní menu

3/ dodržujete nějakou tradici? Pokud ano, jakou?
4/ který artikl našeho e-shopu nabízíme v ručně dělané krabičce, s ručně dělaným obsahem?

5/ vaše jméno a email

* platí pouze odpovědi zaslané v komentáři pod tento příspěvek na blogu SANDRA LIVING

Konec soutěže je 25.11.2013 - abychom Vám stihli výhru zaslat včas 

a vy mohli od 1.12.2013 užívat voňavých čajíčků...



3 komentáře:

  1. Pěkný dobrý večer Sandři,ráda Vám odpovím na milou soutěž a třeba se štěstí usmějě.

    Vánoční čas je pro mě jako prodavačku hodně náročný a hektický.Přesto všechno, vánoce prožívám hodně intenzivně.Je to pro mě čas,kdy je všechno jiné,jakoby pohádkové.Lidé se více usmívají a mají jakoby srdíčka na dlani.Pro mě je to prostě pohádka.


    Menu je naprostá klasika.Polévka rybí s opečenou houskou na másle.Smažený kapr,bramborový salát.Druhá varianta pro děti je losos na másle a bylinkách a vařené brambory.

    Tradičně krájíme jablíčka,házíme pantoflem a hlavně nikdy nikdo neodcházíme od stolu během štedrovečerní večeře-prý se to nemá.Mám 94letou babičku a ta na tom striktně trvá.Tradičně prostřeme ještě jeden talíř navíc,co kdyby někdo přišel ?


    Myslím,že jsou to Vaše andělské oříšky Sandři.Jsou nádherné a jako dáreček naprosto úžasné.


    No a letošní vánoce jsou moje druhé v pořadí,které trávíme sami s dětmi bez partnera.Tak jak popisuji ty svátky,se mě nějak zamlžily oči a jsem tak nějak na měkko.


    Díky za Váš blog.

    Martina.

    martina.chrenova.@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den Sandruško a děkuji za milou vánoční soutěž a také za vše ostatní.

    1/ Co pro nás znamenají vánoce?
    Vánoce jsou překrásný čas. Lidé se zklidní.I když je vše mnohem hektičtější ,tak I přes to jsou si lidé blíž než obvykle. Jsou svým způsobem štastní v sobě.
    Já osobně ,protože mám ráda vše v klídku,tak si pečlivě vše naplánuju dostatečně dopředu,třeba od srpna už si třídím nápady.V září píšu seznam všeho a od října krůček po krůčku vše realizuju.
    Čím více se blíží ty očekávané vánoční svátky,tím více jsem natěšená a ještě doladím všechna překvapeníčka pro moje blízské tím,že je pečlivě a s láskou ke každému nápaditě zabalím.( vždycky si říkám,že přece pomáhám Ježíškovi .On by to přece všechno nezvládl) A pak se jen těším,jakou budou mít všechny ty mnou obdarované bytůstky radost
    Přesně v období svátku si pak s celou rodinkou užíváme .Vnímám tyto požehnané dny jako velkou oslavu narození Ježíše a cítím,že jsme všichni o kousek blíž k Nebesům
    2/ Štědrovečerní menu
    Miluji vaření a příprava Štědrovečerního menu je pro mne vždy třešničkou.
    Vybírám pečlivě z překrásných receptů a přemýšlím v duchu vánoc ,co nejlepšího ukuchtit.
    Pokaždé je to něco neobvyklého a lehkého.
    Naposledy :Lehká ryba s mandlovobylinkovou krustou,bramborové pusinky a svěží salát s granatovým jablíčkem a jako zakusek pak fík s mascarpone zalitý medem a posypaný oříšky.
    Na stole nesmí chybět dort nebo vánoční koláč, nejlépe medový nebo ořechový a pod každým talířkem překvapení a šupinky
    A spoustu jiných dobrůtek a drobností…..
    3/ Tradice
    Tradičně rozkrojíme jablíčko,pouštíme si lodičky ze skořápek oříšků a před rozbalovaním dárečků zvoníme zvonečkem . Nezapomeneme se políbit pod zavěšeným jmelím.
    A z dětství jsem si zachovala takovou vtipnou tradici. Jako mala holčička jsem se chodila s maminkou česat do koupelny,aby jsem se Ježíškovi líbila
    ( pak jsem ho ale většinou propásla ,když přinesl dárečky pod stromeček)
    4/ ručně dělaný ARTIKL
    Často navstěvuji jak Vaše krásné stránky blogu ,tak Váš krásný obchůdek a myslím si že tím artiklem ručně baleným je krásná Adventni sada .
    5/ jméno Markéta Rambousková / e mail : pegginka13@seznam.cz
    Přeji celé Vaší rodince ,at v poklidu zvládnete předvánoční přípravy a at jsou tyto Vaše první rodinné vánoce pro VÁS všechny nezapomenutelným zážitkem.
    S láskou a poděkovaním za vše krásné,co pro lidi děláte
    přeje Markét

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sandři, moc pěkná soutěž :). Vánoce a čaje, to je moje :)
    1. Vánoce pro mě znamenají pohodu a klid v rodinném kruhu. Taková klasika, ale nad n není :). No a pak pocit, že nikam nemusím spěchat, koledy, cukroví, voňavý domov, pohádky, knížky a venku sníh :).
    2. Máme hrachovou polévku, občas k ní přibude slovenská kapustnica, to když je u nás mamka a udělá ji tak, jak jsme ji jedli jako malí. Kapra nejíme, takže máme filé, řízky a bramborový salát. Pro sebe si jej dělám s bílým jogurtem, protože nejím tatarku :).
    3. Co se týče tradic a zvyků - krájíme jablka. Za svobodna jsem házela střevícem, ale to už teď nemusím. Pod talíř dáváme drobné a šupiny, aby byly peníze i příští rok.
    4. Sada čakrových mýdel.
    Krásné Vánoce Tobě a Tvým blízkým, užijte si je s Emičkou v co největší pohodě.
    5. Bára, mail: knihomilka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra