Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

úterý 8. října 2013

Výklad karet ZDARMA


Tak jsem si řekla, že bych Vám ráda byla blíže a naslouchala Vám...

proto jsem si pro Vás připravila na mých stránkách VÝKLAD KARET ZDARMA
* výklad karet zdarma se týká pouze odpovědi na jednu otázku

Máte-li zájem o velký výklad, koukněte na tento odkaz


2 komentáře:

  1. dobrý den ,prosím chtěla bych se zeptat jsetli mně manžel znova podvede nebo už podvádí ,byla od něj nevěra tak mu už nevěřím .já irena 14.2.1963.on jan 16.3.1957. moc vám děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. **K 1.2.2014 byla na nějakou dobu pozastavena činnost Poradny Bachových esencí, konzultace a výklady karet. Více informací se dozvíte v článku: 1000 příspěvků ♥ aneb moje cesta, která přináší tyto změny na BLOGU SANDRA LIVING
      Od září 2014 bude blog a vše opět fungovat, už se na Vás těším ♥
      Děkuji za pochopení.

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra