Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

pátek 18. října 2013

Stále jsem nemocná


Krásný podvečer :-)

hlásím, že jsem stále nemocná.

Dobrala jsem jedny ATB a musela jsem dostat další dávku.
Moje tělo má šok z těch ATB (12 let jsem žádné neměla) tak mám spoustu vedlejších příznaků a problémů.

Je mi lépe, ale ještě to není pořád ono.

Když vnitřní úklid, tak se vším všudy.

Až budu v pořádku, vrhnu se na výklady karet a také začnu přispívat.


P.S. myslím si, že archív je velmi bohatý a určitě tam naleznete spoustu článků, které jste ještě nečetli ;-)

1 komentář:

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra