Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

neděle 25. srpna 2013

Vítejte zpátky z dovolené a z prázdnin ;-)



Ahoj,
tak jak jste si užili prázdnin, dovolených, jak jste se měli a kde jste všude byli?

Moje první polovina prázdnin byla zcela pracovní, stěhovali jsme se, dokončovali rekonstrukci.
Takže jsem makala se svým mužem jako štoubek.

Druhá polovina našich prázdnin byla zlehka odpočinková, protože jsme měli spoustu nedodělávek, znáte to..to přivrtat, do zamalovat, obrázky pověsit atd. Dále jsem vybírala nové zboží do e-shopu a tak jsem hledala kde se dalo, abych donesla to nejkrásnější, co jsem po svých toulkách po internetu potkala.

Užívala jsem si Emičky, manžela, nového města a zkrátka všeho.
Některé dny bylo takové vedro, že jsme se zmohli tak akorát na to, abychom se postarali o naši malou Emičku.

Už se těším na Vaše komentáře a povídání z cest.


2 komentáře:

  1. Milá Sandro,
    děkuji za Vaše skvělé stránky, milé zprávičky.
    Dlouhé roky jsem neměla žádnou odpočinkovou dovolenou - když jsem byla doma vždy bylo spoustu povinností, které jsem nemohla jen tak vynechat nebo obejít (nepochopí, kdo nezná můj životnípříběh).....
    Nic se vlastně nezměnilo, ale já asi ano!
    Po dlouhé době si to skvěle užívám!
    Občas večer před spaním si jdu popovídat se zvířatky, pidi zahradičkou, s hvězdami. A hned se mi lépe usíná. Ráno pozdravit krásný nový den, zvířatka (i když většinou ještě spí)a snažím se radovat třeba s krásného svítání.
    A život se mi hned zdá o něco lepší, krásnější a snesitelnější....
    S láskou Žaneta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žanet, ať už jsme v jakékoliv životní situaci..není důležité..důležité je to, jak se k tomu postavíme. A vy jste se k tomu postavila skvěle!

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra