Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

pátek 26. července 2013

VÝHERCE AUTORSKÉHO ŠPERKU



Děkuji vám všem, kdo jste se zůčastnili soutěže.
Jak tak koukáte na datum společně semnou, tak si říkáte, že jsem nějak zaspala. Ano, máte pravdu :-)
Stěhování a zařizování okolo mě dočista převálcovalo :-)

Po losování se tedy výherkyní stává:


Pavla Martínková
Anifrid@seznam.cz

Výherkyni ze srdce gratuluji a ji bude utvořen šperk na míru dle vlastního přání....
Šperk Vám potom zde ukáži :-)


P.S. Výherkyni prosím, aby se mi ozvala, abychom doladili detaily.

Děkuji



3 komentáře:

  1. Milá Sandři ,gratuluji k přestěhování .Děkuji za nový výklad od Doreen ,stýskalo se mi po něm :-)
    A gratuluji výherkyni .Každopádně zkusím zase příště :-)
    Mějte pohodový víkend .
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji :-) a určitě tato soutěž není poslední :-) máte se na co těšit...
      A výklad doreen :-) ten už tady jaksi patří, že? :-)

      Vymazat
    2. Lenko, děkuju za gratulaci a přeju Vám ( Ti ) vítězství příště :-)

      Objevila jsem s velkým překvapením zprávu o výhře až dnes, věděla jsem,
      že tu bude přes léto " pauzička v psaní " a také jsem trochu cestovala bez možnosti PC.
      Jsem potěšena, že stále pokračuje výklad od Doreen a těším se na spoustu nových článků
      a poznatků.

      Krásné léto přeju všem :-)

      P.M.
      Anifrid

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra