Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

středa 17. července 2013

Olomoučanda




Hlásím, že jsme již přestěhovaní...je ze mě tedy Olomoučanda...

Bylo mi trošku líto, opouštět můj milovaný domov, vymazlený byt, který byl vymazlený do posledního detailu, byt, který jsem vybírala s takovou láskou a nadšením...



Ale jsme na místě novém, krásném...a zrovna kousek ode mne se montuje nová kuchyň. Je krásná... Čeká mě spoustu nových začátků, spousta všeho...
Nový život, nové možnosti, nové....kdo ví?

3 komentáře:

  1. Milá pamí Sandro s rodinkou,
    přeji Vám kouzelné dny v novém bytečku a spoustu radostí i milých sousedů!!!
    Krásné léto přeje Žaneta

    OdpovědětVymazat
  2. Sandruško, Nikolo a Emmičko..také Vám přeji plno krásných chvil v novém domově i já se před několika lety stěhovala do svého nového domečku kousek od lesa a jsem tam moc šťastná ..tak Vám přeji to samé...Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ať se ti hezky bydlí ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra