Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

pátek 7. června 2013

Děkuji za Vaše návštěvy...


Je mi trošku líto, že Vás zde chodí tolik (až 1000 návštěv za týden) a chodíte si sem čerpat inspiraci,
a z Vaší strany mi chybí trošku života.

Snažím se vymýšlet soutěže, oživovat to zde...a vyjádřit se k anketám, za týden zvládne celých 7 lidí...

Děkuji Vám za Vaše návštěvy, ale jak jsem zde tolikrát poznamenala, je třeba aby energie proudili stejně...dávat a brát

..asi mám nějakou depku, nebo co...tak se omlouvám za výlev, ale jsem taky člověk, který cítí, vnímá...

Je mi jasné, že k tomu nikoho nutit nemohu, ale mrzí mě to...a nějak mám potřebu se o to podělit.

Pěkný večer Vám všem

8 komentářů:

  1. Dobry vecer,
    na vase stranky jsem narazila, kdyz jsem nebyla ve "standardni psychicke kondici" a (nejen) vase stranky mi pomohly, aby mi zase bylo dobre. Od te doby si k vam chodim cist a "delat si dobre". Ale nejsem moc komentovaci typ a, co se internetu tyce, tak spis "konzumuju". A nepocitam, ze by se to melo nejak zmenit :)
    Tak vam jen pisu, abyste vedela, ze to delate moc hezky a dobre, a i kdyz je mozna ta energie od nas min viditelna nez ta od vas k nam, je tady!
    Moc dekuju!
    At se vam dari!
    Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Jste užasná Sandři .Věřte ,že díky ,které tady píšu co nejupřímněji ze srdce...
    To co popisujete jako depinka a potřebu se vyjádřit korensponduje s energií tohoto týdne popsaného v přispěvku od Doreen ....brutálně upřímní. Když jsem ten přispěvěk od Doreen četla uplně mě to odbouralo a uvolnilo a musela jsem se smát :-)))))
    Ty energie dávat a brát proudí stejně jenom tak nějak po svém ,ale myslím,že chápu jak to myslíte ,opravdu.
    Chodím sem moc ráda a DĚKUJU .
    Děkuju také za andělské pozdravení v komentáři Cesta k mateřství .
    Krásný víkend Sandři.Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Sandro, chodím zde od února, co jsem se zúčastnila kurzu, a pravidelnost se kterou jsem zde, mi skýtá útočiště před mými chmurami a dává mi sílu se odrazit ode dna, což si myslím se mi, i za obrovské podpory mých dalších terapeutů(velmi blízké kamarádky, psychologa a i maséra), již podařilo. Tvoje stránky jsou velmi milé a přívětivé, velmi stylové a již i vzhledem uklidňující. Nepropadej beznaději, že se Ti nedostává energie zpátky, že nemáš zpětnou vazbu, neb jsi v období, kdy kromě mateřství stále už i pracuješ, a to se únava prostě projevit musí. Myslím, že částečnou vinu na chybějící supervizi má vkládání příspěvků, kde není tak jako na jiných forech tlačítko "vložit", ne každý se v tomto kroku na Tvých stránkách orientuje (mě osobně dělalo potíže najít, jak mám vlastně příspěvek vložit, kdy mě každá z nabízených možností nutila se někam přihlásit). Taky se příspěvek neobjevuje hned a tak diskutující neví, zda příspěvek nezapadl. Budu ráda, a jistě i ostatní návštěvníci Tvých stránek, napíšeš-li zde, zda se i Tvoje chmury již rozplývají, Pavla.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá paní Sandro!!
    Vaše stránky jsou kouzelné, příspěvky plné energie a lásky.
    Často mi při čtení tekly slzy......
    Když jsem Vaše stránky objevila byla jsem úplně na dně a snažila jsem se dostat zpět do normálního života. Bylo to jako když zvířátko spadne do studny a snaží se dostat nahoru a když už má pocit,že to zvládne, že okraj je už blízko - uvoní se kámen a zase spadne zpět na dno,poleží ,vylíže si rány a zase to zkusí znova,opět spadne dolů a pak najde snad poslední zbytky sil a snaží se dostat ven, ale jak tak šplhá, docházejí mu síly a cesta nahoru je stále těžší, přesto věří, že jednou vyjde nahoru ..............
    Občas jsem tu něco napsala, ale upřímně byly to jen samé negativní zprávy, boly a stesky.
    Snažím se vše co bylo hodit za hlavu, zapomenout.....snžím se myslet pozitivně, jde to sice pomalu, krůček po krůčku, ale vidím v tom naději lepších zítřků.


    Ještě jednou děkuji za Vaše stránky, moc mi pomáhají.
    Krásné dny přeje Žaneta

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Sandřičko, kolikrát jsem sem psala,ale bohužel to nešlo odeslat a jestli se to dneska podaří, chci napsat, že tvoje stránky jsou super. Měj se hezky a hodně sluníčka to asi chybí všem, přeje Dáša

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den Sandro, jste báječná žena a Vaše stránky jsou pohlazením na duši.
    Uzivejte dny s láskou a andílkem, Vaší dcerškou.
    Hezky večer. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Sandři,

    i já sem chodím každý den a hledám nové a nové články, abych se zase něco krásného dočetla co mě posílí nebo mi zase něco docvakne v tu pravou chvilku. Chodím tady už teda hooodně dlouho, ale jak už psal někdo přede mnou tak jsem se tady ze začátku neuměla dostat. Teď už vím jak na to :o) Tvé stránky jsou opravu moc krásné, něžné a plné lásky stejné jako jsi Ty. Někdy příjdou dny kdy má člověk špatnou náladu a vše na něj padá asi to známe všichni tak snad už to všechno zase odeznělo a Ty se usmíváš jako sluníčko.
    Já Ti taky za ně děkuji a andílkům za to, že jsem Tě mohla poznat a nejen Tebe, ale jak se říká nic není náhoda...takže zdravím i manžela a malou Emmičku.

    Sandruško objímám na dálku a přeji plno sluníčka nejen nad hlavou, ale i v duši.

    Krásné dny Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé vy všichni žijete, no to je skvělýýýý :-) Netrpím tady samomluvou, to se mi ulevilo ;-)

    Děkuji, děkuji hned mám lepší náladu a chuť tvořit tady dáále.

    Vážím si Vás, Vašich příspěvků a taky toho, že jste.

    Sandra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra