Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

neděle 26. května 2013

Vyhraj AUTORSKÝ ŠPERK SANDRA LIVING dle vlastního výběru na míru

E-shop SANDRA LIVING vyhlašuje soutěž ;-)
vyhraj šperk z léčivého minerálu, podle svého gusta...

....tyto již vyrobené šperky si můžeš prohlédnout v mém e-shopu
Do komentáře na můj blog prosím o tyto odpovědi:
(neplatí odpovědi zaslané emailem ani odpovědi na FB)


1) napiš mi, jaký typ šperku máš ráda (náhrdelník, náramek, prsten nebo náušnice apod. a jaký styl se ti líbí)
2) jaké minerály upřednostňuješ a proč
3) své jméno
4) svůj email

Losujeme 30.6.2013
vítězka vyhraje autorský šperk na míru dle svého přání.

...vítězka zavře oči, řekne jaké kameny ji vyvstávají v mysli...a jestli by ráda náhrdelník, náramek..náušnice...
Pokud bude mít konkrétní představu, ráda ji splním

21 komentářů:

  1. Ahojcek, pre mna su vhodne naramky a prstene, nahrdelniky nenosim, z kamenov ruzenin, kristal/na mna posobia liecivo/ a tyrkys, na prstienku asi ten tyrkys dava mi silu, vyrovnava naladu.
    Daniela Rimkova ezoteric@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Sandří, moc Tebe a Eminku zdravím...♥
    1.náramek... styl...vždyť víš ;-)
    2.Mám ráda Tyrkys a nebo ten černý kámen, jak vypadá jako černá perla :-)...mám ráda tyto kameny, protože věřím na jejich "sílu" a mám jedny naušnice z toho černého a mám je prostě moc ráda :-)
    3.Kamila Žatečková (Kami z Livu :-D )
    4. kejmys@seznam.cz :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký pozdní večer, děkuji za Vaše milé stránky :-)

    Šperky z minerálů nosím dlouhá léta a věřím na jejich moc i léčivé účinky.
    1) ...nejraději nosím náramky
    2) ...střídám všecky minerály podle potřeby, nejraději mám zelené, modré a karneol pro pocit
    jeho " hřejivosti ", optimismu a vitality :-) Stejně tak mám ráda ochranný tyrkys a neskrývám,
    že mě v e-shopu nebyčejně zaujal náramek pod názvem Magická hlubina a tak zkusím štěstí... :-)
    3) Pavla Martínková
    4) Anifrid@seznam.cz






    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sandři, krásná soutěž, zkusím štěstí:
    1)náramek, styl ani nevím, mám ráda chrasťáky i takové ty na paměťovém drátku
    2)minerál mám ráda růženín, uklidňuje mě, nabíjí, dodává sebevědomí...mám jej na klíčích od autíčka, když řídím :))
    3) Alena Rybnikářová
    4) bublinka.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda sem chodím a čerpám klid a proto jsem se rozhodla účastnit se soutěže,
    1) ráda nosím náhrdelníky, méně často prstýnky a náušnice )styl jednoznačně romantický,jemný, decentní, ty zde na fotkách jsou všechny podle mého gusta
    2)vlastním a nosím momentálně růženín, koupila jsem ho v těhotenství na ochranu, zklidnění, dál mám už léta jantar, připadá mi, že mě zahřívá a nově k narozeninách prsten s ametystem, nejvíc mě padl do oka a nakonec sedí i k mému znamení ryb
    3)Hana Adamcová
    4)AdamcovaHana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Prajem pekný deň , teším sa že môžem súťažiť.Páčia sa mi náramky a náušnice,niečo tajomné nostalgické a jedinečné, farby modrá , zelená , tyrkysová.
    Z kameňov uprednostňujem :krystál ,ametyst ,akvamarín.( sú to kamene môjho znamenia )
    Jana Bodnarova
    hundroska61@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Sandři,
    tady se teda zapojuji i já protože šperky, které tvoříš jsou moc krásné :o)
    1, ráda nosím náramky a v poslední době teda i náhrdelníky. Kamínky si vybírám podle intuice, protože vím, že ta se neplete a zrovinka ten den potřebují daný kamínek nosit. Jinak styl u náramků masivnější a náhrdelníky zase jemnější.
    2, tak trochu jsem už odpověděla v prvním bodě většinou si je vybíram intuitivně, takže mám ráda opravdu každou barvičku nejvíc však pracuji s křišťálem.Mám taky ráda čakrové přívěšky, náramky.
    3,Veronika Šromová
    4, veronika.75@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Sandro,
    děkuji za moc pěknou soutěž.
    1. Mám ráda náramky a prstýnky, styl jednoduchý a pohodový.
    2. Ráda nosím kříšťál, ale i ametrin, oba pro svou sílu a krásu :-)
    3.Jmenuji se Martina Kwaczek
    4. můj mail: tina.kw@seznam.cz
    Přeji Vám všem krásný den. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný den Sandři,
    s láskou odpovídám na Tvou úžasnou nabídku - soutěž :-)
    1. miluji náramky s přírodními kamínky a styl přesně, jaké máš tady na fotkách
    2. ráda nosím náramky dle mého denního pocitu, jako by si mě kamínky ty potřebné samy zavolaly :-) křištál, ametyst, růženín, malachit.....zkrátka opravdu dle intuice :-)
    3. Iveta Shanti Slačíková
    4. sla.iveta@seznam.cz

    Přeji Sandři hodně další inspirace a úspěchů <3

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Sandři,
    taky se zapojuju, když máš tak nádherné šperky.
    1) od Tebe se mi ze všeho nejvíc líbí nádherné náramky, ale ráda mám věci i v sadě, aby třeba ladily náušnice a náhrdelník k sobě.
    Takéby mě zajímaly amulety na čistění a ochranu prostoru.
    2) růženín, protože mám ráda růžovou a taky mi dělá dobře harmonizace srdeční čakry, toho není nikdy dost. Aktuálně si chci pořídit šperky z onyxu nebo černého turmalínu na ochranu, protože pracuji s energiemi a jsem z toho někdy unavená.
    3) Eva Marvánová
    4) evamarvanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Sandři,

    já bych ráda tvůj šperk.
    1, náušnice, nemám preferovaný styl
    2, achát (popř. růženín)
    3, Lucie Klimková
    4, klimkoval@seznam.cz

    Ráda bych se rozepsala, ale zadání je jasné a stručné. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen klidně napiš :-) ráda si počtu
      Sandra

      Vymazat
  12. Milá Sandro,
    máte nádherné šperky, také by se mi líbilo nějaký vyhrát.
    Mám ráda náhrdelníky, teď bych si ze zdravotních důvodů přála korál, ale zatím jsem upřednostňovala křišťál, karneol a tygří oko.Přeji Vám hodně úspěchů ve Vaší tvůrčí činnosti.
    Bohunka
    Bonnie.D@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Sandro,
    1. z Tvých krásných šperků si nejvíc přeji náhrdelník. Náhrdelník podle mě musí být "na míru", je to velice důležitá srdíčková záležitost. Styl nemám vyhraněný. Když mi něco sedne, nezáleží na stylu
    2. z minerálů upřednostňuji růženín pro lásku, kterou v sobě má a křišťál pro jeho čistotu, ducha
    3. jméno: Marta Trávníčková
    4. email: marta.travnickova@gmail.com

    Moc děkuji za Tvé krásné stránky a věcičky, které nabízíš a přeji krásný den!
    Marta

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Sandři ,
    1.Přeji si náramek.
    2.Smaragdově zelený společně s labutěmi ....moje momentální rozpoložení .
    3.Lenka Zaoralová
    4.LenkaZaoralova@email.cz

    Moc děkuji za krásné příspěvky .Hodně štěstí a co nepříjemnější pruběh stěhování do Olomouce.Je nádherná a kousek od nás :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Sandři ,veliká omluva ,tolik jsem se snažila napsat co nejpříjemnější pruběh až jsem to zmastila.....takže ještě jednou hladký ,pohodový a užasný přelet do Olomouce.Mějte se krásně.Lenka

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Sandro,
    1)Ze šperku mám ráda na sobě náhrdelníky a náušnice . Styl nemám vyhrazený ,kdysi jsem se dívala aby to bylo v mém znamení ,ale dnes dám na intuici :-)
    2)Nedávám přednost žádnému více ,každého minerálu ,kamínku si cením ,ale když se zamyslím tak převládá u mě křišťál , vždy mě na něm uchvátí jeho čistota , jednoduchost a síla :-)
    3)Markéta Ireinová
    4)marketa.ireinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den,
    pracujete i s komponenty Swarovski?

    Katka

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý večer,
    - náušnice
    - křišťál, olivín, citrín
    - Martina Wenzelová
    - 77martan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý deň Sandra, na vašu stránku ma priviedli poslovia svetla...
    1/ najviac sa mi páčia krátke náhrdelníky
    2/všetky kamienky sú krásne, oslovujú ma hlavne svetlé, pastelové a zvlášť zelené ako olivín, avanturín , malachit...
    3/Martina Sobkuliaková
    4/olivia8@centrum.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra