Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

pátek 19. dubna 2013

PROČ?


Stále se na mě obrací lidé, kteří jsou nešťastní a nežijí svůj život tak, jak by si přáli, tak jak by chtěli... 
Je to stále ta stejná "písnička" proč to nejde...

Na tomto světě jsme tu jen sami za sebe a jen my žijeme svůj život a nikdo jiný, nám jej krásnější neudělá... Máme to ve svých rukou jen my sami..

A proč vy nežijete své sny?
Napište mi prosím třeba i anonymně svůj komentář...

P.S: jediné, co musíte udělat abyste své sny začali žít, je ZAČÍT.

4 komentáře:

  1. Mým snem je mít spřízněnou duši. Nedaří se mi to. Je mi z toho smutno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doporučuji afirmovat :-) a věřit tomu, že někde ten partner je a nepropadat smutku...

      Vymazat
  2. Milá Sandro ,kdykoli se mně takhle dotkl něčí dotaz a mně to určitým zpusobem nadzvedlo ......pochopila jsem ,že ta informace je i pro mně ,vždycky mně to posunulo dopředu ,našla jsem svuj kousek v téhle mozaice......kdykoli jsem se vnitřně zeptala co z toho mám pochopit já ,tak ta odpověd v podobě situace ,myšlenky prostě v ruzných podobách přišla ....někdy sice až po x tém setkání :-)Hezký den Lenka
    Jak napsal Albert Einstein : Dokonalost vesmíru spočívá v jeho nedokonalosti

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra