Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

čtvrtek 7. března 2013

CELOSTNÍ TERAPIE o.s.


CELOSTNÍ TERAPIE o.s.
___________________

Milí přátelé,

dovoluji si Vám oficiálně představit počin mého manžela a také mne,
 kdy jsme společně založili občanské sdružení.

Dlouze jsme přemýšleli, jak najít cestu, kdy budeme moci poskytovat Vám konzultace, terapie, kurzy apod. "bezplatně".

Bezplatně jsem dala do uvozovek proto, že ať si již vyberete u nás jakoukoliv formu terapie,
můžete své peníze dostat od státu zpět :-)

Vždy od nás dostanete doklad na celou částku kurzu, terapie či čekoholiv jiného, který zároveň slouží jako doklad o daru neziskové organizaci CELOSTNÍ TERAPIE o.s.  a tento doklad si následně můžete uplatnit v daňovém přiznání.



Můj manžel Nikola Carić v této chvíli Vám nabízí tyto terapie: 


Čím dál víc lidí, kteří ke mě chodí mají takové potíže, se kterými si západní doktoři a medicína neví rady.
Doktoři je vyšetří a nezjistí žádné objektivní příčiny toho co je trápí. Většina těchto lékařů totiž své pacienty léčí ale neuzdravuje. A v tom je velký rozdíl.

Za dobu své praxe jsem převážně pracoval s klienty pomocí Bowena. A zjistil jsem, že se touto technikou dají zmírnit následky ale ne příčiny. Tato technika lidem dokáže dost dobře ukázat, že i když několik let mají chronické bolesti, tak tomu tak nemusí být. Mnohdy se stávalo, že klientovi bylo na pár dní dobře, ale po nějaké době se mu obtíže začaly vracet. V mnoha případech si řekl, sice mi Carić pomohl, nějakou dobu mě nic nebolelo, ale zase to mám zpátky tak to asi nebude tak dobrej. A znovu se vrátí do koloběhu doktor - léčba - pacient.

Tyto zkušenosti mě vedly k tomu, abych postupoval s klienty takto:

1. úvodní konzultace
2. návrh dalšího postupu
3. uzdravení

Mým cílem není lidi léčit ale uzdravit. K tomu je ovšem potřeba aby ten, kdo ke mě přijde, chtěl se svým stavem něco udělat :-)

Nezavrhuji západní medicínu v případech, kdy je váš stav už natolik vážný, že vyžaduje operaci, či jiný odborný zásah doktorů. Více o tom hovoří Mudr. Jan Hnízdil a Jaroslav Dušek :-)

Pracuji pomocí těchto technik: Bowenova tlaková masážEFTHlubinná regresní terapiebylinné koncentráty dle principů TČM

Dále v této chvíli jsou otevřeny přihlášky na

Víkendový kurz hlubinné regresní terapie 16. a 17.3. 2013


-----------



Co se týče mne, sami víte, že v příštím měsíci očekáváme narození naší dcerušky a sama netuším, kdy se budu moci zcela do práce vrátit.

Má představa je návrat po letních prázdninách, kdy bych Vás velice ráda přivítala nově chystaným kurzem (který je malým, ale dlouho avizovaným překvapením) a také kurzíky automatické kresby a dále společným kurzem mě a mého muže ŽÍT svůj SEN.

poradna Bachových esencí nepřestává fungovat, pouze jsem zrušila osobní setkání vzhledem k mému jinému stavu. Je možno konzultovat po mejlíku a svou lahvičku na míru si můžete vyzvednout osobně, nebo nechat zaslat poštou.


E-shop SANDRA LIVING nadále bude fungovat beze změn.


1 komentář:

  1. Milá paní Sandro a pane Nikolo, gratuluji Vám k založení občanského sdružení a přeji Vám hodně úspěchu při pomoci lidem.
    Žaneta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra