Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

neděle 3. února 2013

V zajetí svých emocí


Každý z nás ve svém životě zažil situaci, kdy stál s otevřenou pusou a příval emocí byl tak silný, nebo situace ve které jsme se ocitli, nás natolik ochromila...že jsme nevěděli co dělat, a co si počít...
Zůstali jsme zcela paralizovaní stát, sami se sebou a jednou velkou otázkou: CO MÁM DĚLAT?

..ve většině případů, máme pocit, že celý život se nám zbořil jako domeček z karet a nebo si přijdeme jako v začarovaném kruhu, ze kterého nevíme kudy ve a situace ve které jsme se ocitli, nám připadá ZCELA neřešitelná.

Včerejší den, mi ukázal...jednu moc důležitou věc.

Každý z nás umíme poradit a víme co dělat, když nás někdo požádá o pomoc. Jakmile jsme v tom citově zaangažovaní my sami a týká se to nás samotných...jsme bezradní.

Mám nyní na mysli např.
- partnerské vztahy (chci odejít od manžela/ky, manžel/ka mě podvádí, vím že vztah už stojí za starou bačkoru, ale neodejdu z něj jen proto, že mám strach ....apod.)
- práci.. (v práci se mi to nelíbí, v práci nejsem dostatečně ohodnocen, ráda bych změnila zaměstnání, v práci nejsem spokojen/a)
a takhle bychom mohli pokračovat donekonečna...

Většina zoufalých lidí dělá zoufalé věci a já toho nebyla výjimkou ;-)

Pokud se do takové situace dostanete, doporučuji Vám:
- nejprve se z toho vyspěte a poté začněte něco konat...
- nezačněte vyhledávat všechny kartářky z okolí a ani všechny věštce a různé rádoby stránky, kde vám pomohou ideálně zdarma (vím, že v této situaci jsme ochotní dát poslední peníze za to, aby nám někdo řekl, že to tak není popř. jak to dopadne). To jak to dopadne, máte jen a jen ve svých rukou ;-)

Zkuste se zklidnit, ikdyž s vámi emoce mlátí na všechny strany... V klidu se zamyslete nad celou situací..a představte si, že za Vámi přišla kamarádka a má naprosto stejný problém. Co byste ji poradili?
...jsem si naprosto jistá, že ji poradit byste uměl/a.

Poradit své kamarádce bereme jako samozřejmou věc, víme si rady co dělat a uvnitř sebe víme, že to je přeci tolik jasné...

Ať už se dostanete do jakékoliv situace, uvnitř sebe každý z Vás ví, co udělat. Ale snažíme se tento hlásek neslyšet, snažíme se ho obelhávat...nalháváme si, že je to blbost a hledáme tisíc možných způsobů....aby tomu tak nebylo, protože zkrátka tu bolavou pravdu nechceme vidět.

P.S: až budete v úzkých, zahrajte si "hru s kamarádkou" a uvidíte, že život bude jednodušší.
Vždycky, aby nám do života mohlo přijít něco krásnějšího..je třeba to staré a nefunkční opustit. 

Mějte krásné dny

2 komentáře:

  1. Svatá pravda - všem kdo se mě ptal jsem poradila,měla na ně vždy čas a pochopení, jen sama sobě poradit neuměla. Ž.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra