Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

pátek 18. ledna 2013

..jak se máte?

Občas tu tak sedím a myslím na Vás, na Vás všechny co zde zamnou zajdete, nakouknete...něco si počtete...

Co v těchto dnech, nebo v poslední době řešíte, nebo s čím se potýkáte?

P.S: když mi dáte tip, můžeme nějakým pěkným článkem se na kouknout z jiného úhlu. Budu se těšit na Vaše podněty.

6 komentářů:

  1. Dobré sobotní ráno přeji.Hodně mě bolí VZTAHY a zraňuje mne to,asi jsem více na ně citlivá a důvěřivá.Zamotala jsem se do přátelského vztahu a nějak se nemůže najít,změnila jsem se a podřizuji sebe důvěřivosti k ní.Cítím,že není to dobrá cesta přátelství,když se stáhla v okamžiku mého zranění a byla bez ozvěny několik týdnů.Sportuje,pracuje ve zdravotnictví a ví,že ji potřebuji (nemoc)...tak se musím snažit osvobodit sebe samou a nepotřebovat ji.A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá A., děkuji za řádky...ale já se přiznám, četla jsem tyto řádky několikrát...dopoledne, teď nyní a já nejsem z toho moc moudrá, abych se přiznala :-( Netuším, co tím chtěl básník říct...
      Ať už to bylo cokoliv, posílám obejmutí..
      Máš-li chuť, klidně mi napiš mejlíka... sandra.living@gmail.com

      Vymazat
  2. Jak já se mám :-D Hned vám ukážu ten myšmaš jak já se mám :-D Včera ráno jsem se vzteky vzbudila, protože jsem pořádně nespala od té doby, co máme doma malé štěněcí mimčo. Když nespí chce si hrát, když ostatní spí, chce si hrát. Celou noc sem ho v polospánku opečovávala a k ránu zase začal mručet a běhat po bytě. Do toho začla kočka jančit, protože psík naháněl i ji. A aby to nebylo málo, jančila i morčata svým urputným ohlodáváním mříží od klece, protože je pes vzbudil. Myslela jsem, že už jsem sama doma, takže mě napadl nápad, jak vyzrát na všechnu tu verbeš. Psa sem vyhodila z pokoje, kočku taky.. ještě zbývalo vynést tu obrovskou, těžkou klec... tak sem se s ní lopotila a štrachala s ní a pak se koukám co to, a mamka, vlasy rozcuchané v noční košili se na mě dívá co to jako dělám..tak sem jí vysvětlila situaci, že mě obtěžují ve spánku tak je stěhuju ven ze svého pokoje, všechny do jednoho, až na rybičky a pakobylky, protože ty jsou ohleduplné. Mamka se zasmála a rozhodla se, že si zasloužíme oddych od zvířat a vyrazily jsme do města nakupovat. Bylo to po dlouhé době krásné strávené dopoledne s mamičkou :-)
    Po příjemném dopoledni sem si řekla, že půjdu praštit do učení, byla jsem na něj i příjemně naladěná :-)
    A pak přijel přítel celý uslzený, že prý jeho mamce přišel dopis z banky, že nezvládá platit hypotéku, tak má poslední termín, kdy může zaplatit. A aby toho nebylo málo, tak jeho maminka si něják vzala půjčku i na svého synáčka, takže i jemu teď přišel dopis, že on nesplácí půjčené peníze a taky má poslední termín. A ten celý ubrečený, že co má dělat, teď peníze nemá a že má splácet dluhy, která nenadělal a ani netušil, že má. A pak usnul. Takže bylo po učení, protože mamča se samozřejmě ptala, co se to stalo, že tak snoplí. Naš rodinný příslušník už jednou z dluhu 200 kč udělal před necelým rokem dluh téměř 250 000 Kč, a moji rodiče jej z toho finanční výpomocí a obtelefonováváním bank dostali, ale přes půl roku jsme jedli a pili poskromnu. Takže mamča se slitovala a půjčila mu penízky, které teď musí splatit za svoji mamku, takže problém byl vyřešen. Samozřejmě se mu to muselo podstrčit tajně, protože celý zhroucený z vlastní rodiny a ještě mu jedna cizí bude půjčovat peníze. Chápu muže. Společnost jim udala postavení, ve kterém všechno musí zvládnout a odpracovat. Jen škoda, že to už tak dobře nezvládají jako kdysi :-/
    Takže zbytek dne jsem už jen řešila emočně rozladěného přítele a jeho rodinu. Jeho maminka však na moje rady prodat auto, které stejně teď nepotřebuje, nereagovala. Při tom by měla peníze na další tři splátky hypotéky. Celá tahle situace je příležitost pro ni, aby se poučila. Ona to sice prý ví, ale pořád sebou stahuje celou svou rodinu, a hází odpovědnost i na ně. A já pak nemám nic hotové do školy.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to smutná a těžká situace. Navíc já teď taky mám své problémy. Píšu bakalářku a potýkám se s jistými studijními neúspěchy, které se snažím řešit a mám jich plnou hlavu a sama nevím kudy kam a jak to všechno stihnout.. k tomu s klimbáním a kruhy pod očima.
    A ještě jsem se dneska rozčílila, protože se na youtube jaký si komentátor rozčílil nad skladatelem, který prodává své meditační CD, že je to zloděj, falešný učitel a že když za to chce peníze tak je to od ďábla a ne od boha. Sama z vlastních zkušeností vím, že i temné věci se pokouší vypadat sladce a jako ta nejjednodušší pomoc. Ale když ten pán, autor toho CD vynaložil své vlastní náklady a svou energii na to, aby vytvořil meditaci která pohladí lidi a pomůže jim? TO si snad zaslouží nějákou odměnu. Musí přece z něčeho žít. Kor na to, když toho přijal za svou práci. Já jsem pracovala 3 roky brigádně jako ošetřovatelka v lázních, pomáhala jsem léčeným a nemohoucím lidem na vozíčku. Nikdy, ale ani jednou jsem se za to nestyděla vzít si výplatu tudíž - jsem satan. Sandři, chápu že pomáháš lidem a jsi tu pro ně, ale věci ze svého e-shopu nedáváš zadarmo - jsi satan. A tvůj manžel, který pomáhá lidem od bolestí jak duševních tak tělesných pomocí regresí a masáží - je satan.

    Snad je to tou zimou, že lidé jsou horší než obvykle. Chápu, že stromečky a kytičky si musí odpočinout, aby pak samy mohly růst a dávat nám jarní energii, ale už aby to bylo. Třeba se pak všichni budou mít lépe :-)

    Tak jsem se tu na vás všechny teď vylila :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sandri a ahoj vsem..nejak je toho ted hodne,jak po strance zdravotne fyzicke,tak po strance zdravotne psychicke.Nejaky den pred Silvestrem jsem zjistila,ze jsem tehotna a moje ani pritelova reakce nebyla moc pozitivni,vzhledem k situaci,kdy ani jeden nemame praci,bydleni,pritel ma dluhy a tak v cr pracovat nemuze a pro mnoho dalsich existencne spatnych veci jsme se rozhodli pro miniinterupci,dale mi opet zjistili cystu a zvetseny vajecnik a ja tak jiz tedy po absolvovanem zakroku trpim,jak fyzicky,tak i psychicky..po duchovni konzultaci u pani lecitelky a zjisteni,ze dusicka je stale u me a jen ceka na dalsi prilezitost po tomto znemozneni se vtelit,se mi trochu ulevilo,ze jsme to vlastne da se rici jen nejak posunuli,ale stale me to dosti vse psychicky trapi.Dalsi pani lecitelka mi rekla,ze vzhledem k mym zdravotnim problemum je dobre,ze jsem to takto posunula,nebot stale se opakujici bolesti a myomy a zvetseni vajecniku musim nejprve vyresit a vycistit se.Mela jsem filmovou predstavu,jak az jednou neco takoveho zjistim,budeme se s pritelem radovat a plni stesti a ocekavani se tesit z toho,ze se to stalo a ono se to vsechno stalo jinak a tak ted pomalu ztracim chut do zivota,nic me nebavi a napadaji mne cerne myslenky.Citim se spatne i za to,ze to vsechno pisu. Jen cekam a modlim se,aby to bylo lepsi.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Sandro,
    také mi zrovna není veselo.
    Pracuji ve firmě,kde jsem byla spokojená, príma kolektiv. Firma měla problémy s placením, ale nakonec peníze vždy (i když po částech) poslala. Nyní jse ale již 2 měsíce bez peněz, vždy jen slíbí - že pošlou aspoň část, se zaměstnanci jinak nekomunikují(jakmile se někdo začne ohánět paragrafy a zákoníkem, nebo se zmíní že si půjde stěžovat - tak jej vyhodí za hrubé porušení pracovní kázně). Avšak dodnes ani koruna - bankám už taky došla trpělivost a již nejsou ochotni čekat a chtějí své splátky (což samozřejmě chápu, ale nemám z čeho to zaplatit, ale to už banku nezajímá). Kdybych měla jistotu, že v této situaci seženu práci (v našem okrese všude ke konci roku propouštěli!!),tak okamžitě jdu jinam! Poslala jsem spoutu nabídek, odpovídala na inzeráty - ale nic. Nevím jak dál.....při představě,že bych měla jít na pracák se mi dělá nedobře - již jsem tam jednou byla (necelý rok) a bylo to hrozné, to jednání té paní......., páci jsem si našla sama. Tak nevím co dál, jestli to je tak proto, abych se pohnula z místa a odhodlala se odejít s firmy, kde si svých zaměstnanců neváží...
    Ž.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra