Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

středa 16. ledna 2013

Co je u mě nového :-)


Tak jsem si říkala, že jsem Vám dlouho nenapsala, co se u mě nového děje, co dělám a jak se mám :-)

Právě v tuto chvíli u nás doma vrcholí přípravy pro příchod miminka. 

Dozvěděli jsme se, že čekáme holčičku a vybrali jsme ji jméno Emma.

Nakupujeme všechny "důležité" zbytečnosti a rozplýváme se nad každým novým hadříkem, který jsme společně s manželem nakoupili pro naši malou Emmu. Ještě nám toho spoustu chybí, a tak se těším na každou výpravu do obchodu :-))

Už nějaký ten týden, vlastním nové příjmení, kdy jsem se vdala...

Pomaličku k nám putují balíčky ze všech koutů země i nezemě, abychom naskladnili NOVINKY a nové zboží na e-shop :-) 

Můžete se těšit na: 
- lapače snů
- nové druhy kyvadel
- horské bylinné čaje
- solné lampy
- čakrové svíce a svíčky
- archandělské svíce
- aromalampy
- další zboží z keramiky

-  soli na čištění prostor 
- a dále vše co se týká mandal (omalovánky, šablony mandal a mandalové vykládací karty)
....a to není úplně vše....

Dále v našem e-shopu přibyli výrobky značky ENERGY, což jsou bylinné bionformační přípravky, které já a má rodina užíváme několik let. A tak jsme se rozhodli, že to co již máme léty na sobě vyzkoušeno, můžeme přeci nabídnou s důvěrou i Vám.
Tak jsme nelenili, zapracovali na tom a už to pro Vás máme :-)

Čekají mě poslední kurzy..automatické kresby a také kurz ŽÍT svůj SEN, které proběhnout v únoru a březnu. Poté mám v plánu se na nějakou chvíli odmlčet s kurzíkama a užívat si Emmičky.

Mě zase nově čeká předporodní kurzík, abych věděla co mě zhruba čeká a taky kurz výroby šperků, na který se ohromně těším.
Milé Ostravačky, jestli chcete jít na kurz korálkování semnou, tak se přidejte, budu moc ráda. 
P.S: z Hrabůvky vás svezu autem!

A už je čas asi zalést do postýlky, dobrou noc Vám všem...

4 komentáře:

  1. Milá Sandři,
    tak to jsou krásné zprávy! Moc gratuluju! Přeji hlavně zdraví Tobě i maličké Emmičce :o)
    I když poslední dobou nemám moc času na komentáře, přesto sleduji a nakukuji :O)
    Už teď se těším na fotečku miminka :o)
    Užívej si ty krásné přípravy... ještě teď je mám v živé paměti....
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Luci, děkujeme za milé pozdravení :-)

    Měj krásné dny. Děkuji za příjemné zastavení.

    Sandra

    OdpovědětVymazat
  3. Mila Sandro, uzasne novinky, posilam moc gratulaci! Preji hlavne hodne zdravi pohody, opatruj se, Monika.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Sandra,chodím často na tvoj blog, i keď nepíšem komentár. Ale tentokrát mi dovoľ, aby som ti zablahoželala k tej úžasnej zpráve o malej Emme! Teším sa spolu s tebou,a prežívam to o to viac, že i moja dcéra čaká dieťatko...
    Buďte obidve zdravé. Prajem ti to z celého srdca.
    Marta♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra