Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

neděle 23. prosince 2012

Vánoční dárek pro Vás :-)



Krásný sobotní večer,

venku se již brzy stmívá, a já tu sedím s hrnkem čaje a myslím na předvánoční čas, který právě vrcholí...

Chtěla bych Vám už nyní poděkovat za přízeň, kterou jste nám zachovali. Jsme rádi, že vás máme a že
jsme měli možnost poznat tolik báječných a milých lidí.

Naše setkání byla prospěšná nám všem a všichni jsme si toho navzájem spoustu předali...

A proto za Vámi přicházím s vánočním dárečkem, který Vám snad udělá radost, tak jako mi, když mi někdo tenhle počin pošeptal do ouška... Asi můza, nebo nějaký anděl...

Já sama za sebe přicházím s 

Můj muž Nikola Carić za Vámi přichází s


Ráda bych Vám všem popřála, abyste vánoční svátky prožili přesně tak,
 jak si přejete a v novém roce 2013 na Vás čekalo přesně to, po čem toužíte.
Ať jsou Vaše oči plná kouzelných světýlek a Vaše srdíčka přetékají spokojeností.

TÝM SANDRA LIVING
Sandra a Nikola Carić
a teď tady štěkl i pejsek Filípek, že zdraví taky ;-)

P.S. chcete ve svém životě změnu?
...pošeptám Vám tajemství....
 Ke změně stačí jen jedno kouzlo "chtít"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra