Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

středa 12. prosince 2012

12.12. - 21.12.2012 - UKOTVOVÁNÍ ZÁMĚRU

V tento čas k nám proudí velmi silné energie z vesmíru. 

Je čas, ukotvit se a dát najevo vesmíru svůj "záměr".

Co to je záměr?
Kdy si přesně definujeme co chceme, co chceme do svého života přitáhnout a kam chceme směřovat :-)

Takže, ujměte se papírů, deníčků či jen tak si udělejte chvilku pro své rozjímání a najděte si v klidu trošku času jen pro sebe a komunikaci s vesmírem :-)

Mám ráda, když takové věci jsou jakýmsi "obřadem"... Kdy zapálím třeba svíčku, vonnou tyčinku, pustím si hudbu kterou mám ráda a naprosto se oddám této chvíli. Je jen moje a mých nebeských pomocníků.



Svou stránku v deníčku si vyzdobím, tím vlastně dávám vesmíru najevo jak je pro mě důležitý a jak moc ráda si najdu na něj čas...

Je zcela na Vás jak budete cítit tuhle chvíli, jak si uděláte svůj čas pro tento "obřad"... Je zcela na Vás jak se bude odehrávat.

Přeji Vám ať se nebojíte dotknout se hvězd svých snů a nebojíte se si říct, že můžete mít vše, co si jen budete přát.




3 komentáře:

  1. Ahoj Sandři,
    díky za tip - už mám fakt nejvyšší čas si s Bohem promluvit a trošku svůj život nasměrovat :-)
    Hezký advent.
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martinko :-)
      já jsem tušila, že se něco děje okolo nás v tomto čase...jen jsem věděla, že to konec světa není a nechtěla jsem tomu uvěřit. Říkala jsem si, že ti, co tohle říkají jsou blázni. Přesto všechno jsem cítila - ale něco se děje!
      Pak se ke mě dostal článek od Jardy Duška, kde hovoří o tomto čase, pak jsem byla na úžasné přednášce KOSMICKÝ HAD a tam mi bylo potrzeno, ano něco se děje a bylo popsáno co :-)
      A s tímhle se naprosto stotožňuji :-) a proto jsem to napsala i Vám. Je to něco, co zkrátka cítím, že takhle je :-)
      V mém článkou soukromá dramata 2012 jsem Vám také psala o tom, že konec světa nepříjde... ;-)

      I Tobě přeji nádherný předvánoční čas a užívej zasněžených dnů.

      Sandra

      Vymazat
    2. Zde je ještě ten článek o mém roku 2012 :-)
      http://sandra-living.blogspot.cz/2012/11/soukroma-dramata-roku-2012.html

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra