Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

pátek 2. listopadu 2012

Ženy ženám...



Úžasný projekt mé kamarádky Alice Kirš, o který se chci s Vámi podělit.

Sedím tady, a viděla jsem pár videí - tedy příběhů žen a ani ve snu by mě nenapadlo, že tohle se někdy někomu podaří dát dohromady a sepsat právě to, co většinu nás, tedy žen trápí..

S čím jsme každý den v kontaktu...a s čím bychom potřebovaly pomoci.

Sedím zde dojatá, že se to někomu podařilo!

Zvu Vás, milé ženy objevovat své ženství.

S láskou


více na: www.zenyzenam.cz

Možná už víte, že můžete být spokojená, naplněná, šťastná… zkrátka být sama sebou. Ale někdy tomu brání mnoho mýtů, které v naší společnosti existují a zkreslují nám pohled na sebe, jako ženy.

Ke každému mýtu, na Vás čeká video příběh jedné ženy
Přihlašte se zdarma, a koukněte na příběhy, které napsal sám život a dotýkají se našeho JÁ


Mýtus č. 1
Nemůžu být sama sebou, jinak by mě druzí neměli rádi.

Mýtus č. 2
Když projevím své emoce, ukážu svou slabost a zranitelnost.

Mýtus č. 3
Menstruace mě bolí a omezuje mě, nejradši bych ji neměla.

Mýtus č. 4
Můj způsob života mě vyčerpává, ale nemám sílu a prostor to změnit. Čas pro sebe si musím těžce vybojovat.

Mýtus č. 5

Ženské kruhy a setkávání nepotřebuji. Je to slepičinec.

Mýtus č.6
V sexu musím předstírat, aby byl muž spokojen, jinak by mě nechtěl.


Mýtus č. 7
Porod musím hlavně přežít - pekelně bolí, je nebezpečný, a rozhodně si ho nemůžu užít.

Mýtus č. 8
Když chci být úspěšná, tak jsem na to sama a musím si to odmakat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra