Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

středa 14. listopadu 2012

Tip na nové knihy

Krásný den :-)

Narazila jsem na nové knihy od mých oblíbených autorek :-)

Třeba je tohle něčí téma a kniha Vás zaujme...

V zajetí jídla

Co znamenají naše nutkavé chutě a jak je překonat

Doreen Virtue, Ph.D.

Nedaří se vám zhubnout? A myslíte si, že na vině je vaše nadměrná, nezvladatelná chuť k jídlu? Pak je knížka známé americké psycholožky Doreen Virtue, PhD, pro vás ta pravá. Doreen Virtue tvrdí, že chuť k jídlu je zela přirozená věc, kterou není nutné zcela potlačit, a místo toho vás naučí, jak jí porozumět. Jste závislí na čokoládě, burských oříškách, chipsech, zmrzlině nebo na něčem úplně jiném? Zde se dovíte se, jaký emociální problém se za tím skrývá, a dokonce se vám dostane i rad, co s ním dělat a jak ho řešit. Jakmile pochopíte, proč máte na určité jídlo chuť, přestane vás vaše chuť ovládat a jen a jen vy si určíte, kolik toho sníte. Naléhavá potřeba přejíst se vás už nebude sužovat, a tak postupně a zcela přirozeně zhubnete, a váhu si dokonce udržíte. Hodně zdaru!


MALOVÁNÍ BUDOUCNOSTI
Příběhy každodenní magie
Louise Hay a Lynn Lauber

Novela známé autorky Louise Hay, která se zabývá zejména pozitivním způsobem myšlení a sebeléčbou, a Lynn Lauber. Rozsahem nevelká kniha je vlastně výpovědí o síle pozitivních myšlenkových vzorců, o tom, že kladný a milující přístup k životu ovlivní vaši budoucnost, a o destruktivní povaze negativního myšlení. Autorka to vše ilustruje na příběhu mladé kouzelné dívky Lupe Saldanové, která pochází z Mexika, ale žije v San Francisku se svými prarodiči, a zahořklého slepého, kdysi slavného malíře Jonathana Langleyho, kterému Lupe pomáhá s domácností. Těžko byste hledali dvě tak rozdílné osobnosti, a přesto můžeme sledovat jejich pozvolné sbližování. A jak to všechno dopadne? Nechte se překvapit.


P.S: na facebooku jsem se zmínila, že bych knihu od Louisy L. Hay si moc ráda přečetla a představte si, na druhý den jsem ji dostala od mého báječného muže :-)
Ten vesmír je teda rychléééj :-)

Máte-li zájem si mne přidat do přátel na FB, klidně můžete :-) Není nic jednoduššího, než si zadat na Facebooku "Sandra Kašperlíková" 
Komunikace tak bude daleko pružnější. Pěkné dny

4 komentáře:

  1. Sandři, po té 1. knížce se podívám, ale mám takový pocit, že těch mých 13 kg nahoře - to je jen vyplňování prázdnoty jídlem. Znova aznova a znova :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi chce přijít na to, co vyplňuješ a proč :-) a pak ta potřeba nebude... Co myslíš? :-)
      A nebo téma sebelásky :-) mít se ráda, jaká jsi a nebudeš muset si dávat ty špíčky jako obranu. Já jsem měla to samý...
      A pak jsem si říkala, mám se ráda taková jaká jsem a přijímám se...a s každým mým výdechem moje nadbytečná kila odcházejí, prootže se již nepotřebuji ochraňovat. Můj svět je v pořádku..
      A představ si, odešly ty kila!!!

      Vymazat
    2. Tak to Sandři závist a podezření, že od tebe kila přešla rovnou za mnou :-)

      Vymazat
    3. Zkus s tím vědomě pracovat :-) a pokud člověk chce, dokáže všechno :-)

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra