Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

neděle 4. listopadu 2012

Soukromá dramata roku 2012


Nedá mi to nereagovat na přehršel různých "nesmyslů" na které na internetu narážím dnes a denně.

Prosím Vás, žádný konec světa 21.12.2012 se konat nebude a ani žádné jiné apokalyptické scénáře. Vyčetla jsem, že se země otevře a že nás všechny spolkne, jinde jsem četla, že přiletí mimozemšťani, nebo že se nám země rozpustí pod nohama a já nevím co všechno. Mohla bych pokračovat do nekonečna!

Potom, jsem vyčetla, jak různí lidé prožívají každé zabolení, čehokoliv a okamžitě se to rovná = zvyšování vibrací...

Jak jsem na svých stránkách mnohokrát řekla a jsem zastáncem, používat selský rozum a jít zlatou střední cestou...

Ano, spousta lidí prožívá v poslední době svá "soukromá dramata"... Jediné co se mění jsou oni sami. Protože hodně lidí zjišťuje, že už nelze žít materialisticky a zaměřen pouze sám na sebe. Více si uvědomujeme, že jsme společenství...a že jeden druhého potřebujeme. Ať už je to formou sdílení, formou setkávání...

Uvědomuji si, že tento rok, rok 2012 byl pro mnohé z nás velmi těžký, ale troufnu si tvrdit, že i přes bolest, kterou způsobil...tak naopak spoustu krásného sebou přinesl.
To ošklivé, co z našich životů mělo odejít a snad již odešlo, muselo jen udělat místo tomu krásnějšímu co nás čeká...nebo již dokonce potkalo.

Měla jsem hodně potíže mluvit o svých pocitech, protože jsem se cítila zranitelná...ale cítím, že jsem kousek dál a řeknu Vám..jaký byl můj rok 2012.

A proč Vám o tom chci říct? Jsem jako vy... Zažívám strmé vzestupy, ale také i pády.. A stále se učím a učím...

Začátkem roku, za mnou přišel můj již nyní exmanžel s tím, že už se mnou nechce být a že mě nemá rád (byli jsme spolu necelých 9 let). Zhroutil se mi celý svět.
Po čase jsem si uvědomila kvalitu našeho vztahu a musela jsem mu dát zapravdu (ač velice nerada), že opravdu není v čem pokračovat. Že jsme si předali co jsme měli, jeden druhého posílili, ale je opravdu čas jít dál.
Nesla jsem to těžce, velice to bolelo. Přišla jsem si zpočátku odkopnutá, zraněná... Pořád jsem si říkala, kolik jsem toho pro něj dělala...a tohohle jsem se dočkala.

Vesmír to měl pro mě už dlouho nachystané a do mého života vplul jeden muž. Nějaký čas jsme se vídali občas (bydlel v Olomouci). Pak jsme se vídali častěji a častěji. Z občasných víkendů, to byly společné každé víkendy, potom z toho bylo že přijel tam na týden, tam na 4 dny... Pak jsme zjistili, že nám to nestačí a přistěhoval se.
Řeknu Vám, že až díky mému nynějšímu partnerovi jsem si uvědomila, jaké to je, když se mají dva rádi a co to znamená potkat PARTNERA DUŠE, NEBOLI OSUDOVÉHO DUCHOVNÍHO PARTNERA. Jaké to je, pečovat o sebe navzájem. Jaké to je mít doma muže s velkým M a vzhlížet k němu. A až nyní jsem si DOOPRAVDY uvědomila, co to je býti ženou.
Mám vztah, kdy mě muž respektuje jako ženu a já jeho jako muže.
Naše Duše se natolik propojili a začali tančit společným tancem, který se jmenuje život.

Nyní jsem téměř v 5. měsíci těhotenství a za necelý měsíc se vdávám. Né, že bych musela, ale protože si to tak oba z celého srdce přejeme. Miminko jsme si moc přáli a toužili jsme po něm.

Tohle je mé těhotenství č. 4 a já doufám, že konečně to bude to, kdy se na konci dočkám děťátka.

Až téměř po 9 letech jsem pochopila...proč jsem se svým mužem nemohla mít děti, proč to nešlo. Zkrátka jsem je s ním neměla mít.
Někdy něco nepochopíme hned, ale až po určité době tak, jako já...

Ještě jednou tedy si dovolím zdůraznit, ano..dějí se tento rok veliké věci, které jsou podle mého špatně přeloženy či pochopeny, snad i interpretovány a jsou nám podsouvány jako KONEC ROKU, KONEC ŽIVOTA, KONEC SVĚTA...

Ano, jsou to konce...ale v našich nitrech. Pouze a jen v našich srdcích, v naších Duších... 

Sami moc dobře víte, že aby mohlo přijít něco nového, to staré a nefunkční musí odejít, aby udělalo místo tomu novému, krásnému, zářivému...a láskyplnému a VŽDYCKY LEPŠÍMU!

I když vím, že to bolí a není to jednoduché, tak vždycky jsme postaveni jen před zkoušku, kterou jsme schopni ustát.

Držím Vám palce!

Kdybyste potřebovali pomoc, nebo jen vyslechnout... neváhejte se na mne obrátit :-)

6 komentářů:

  1. Moc gratuluju ♥ ♥ ♥ vypadá to, že vše je jak má být.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AHoj Jolanko, ano ano vše je jak má být a jsem za to moc ráda :-) Děkuji, že ses zastavila

      Vymazat
  2. Milá Sandro,moc ráda chodím na vaše stránky,je to takové pohlazení po duši.Z celého srdce Vám přeji všechno nej,hlavně zdravé a štastné miminko,které přišlo v ten správný čas.Mějte se krásně a užívejte si to nejhezčí období v životě. Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mirko, děkuji za milou návštěvu a Váš moc milý vzkaz. Za to, že jste si našla čas a napsala pár písmenek, děkuji Vám.

      Vymazat
  3. Milá Sandro
    Samozřejmě jen to nej,ať to vydrží a pohoda a radost zůstane.
    Jen jsem skeptická k příběhu jako takovému.Jsem žena,která je bezdětná a v manželství více než nešťastna....ale to je jiná věc.Nikdy jsem netoužila po dítěti "za každou cenu".Mnoho žen mne odsoudí,ale to je fakt.Jen nevěřím na to štěstí,které příjde jen tak,aniž bychom jej čekali.Pracuji na JIP jedné nemocnice a zde se můžete snažit sebevíc.....chmury,smutky,beznaděj a nesmírná bolest vás provázejí každý den.Tohle je náš život a my s ním musíme žít.Takže naděje,vidina krásna a dobra.......to je pro nás sestry utopie!Promińte.Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andreo,
      mě se mi omlouvat nemusíte a nemyslím si, že Vás bude někdo soudit :-)
      Dodala bych k tomu jen tohle: je to na Vás jak se ke všemu postavíte, jaký zaujmete postoj ;-)
      Já zde nejsem od toho, abych kohokoliv "narovnávala, nebo opravovala", jsem zde pokud někdo chce něco změnit, tak jsem ochotna mu podat pomoci svou ruku, ale stejně všechno musí zvládnout sám. Já dveře pootevřu a je jen na každém z vás, jestli najdete odvahu a do těch dveří vstoupíte.
      Sandra

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra