Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

středa 3. října 2012

Mantra Ho´oponopono




Miluji tě
Omlouvám se
Prosím, odpusť mi
Děkuji Ti


Moji milí, ráda bych Vás seznámila s Havajskou technikou Ho´oponopono, která má neuvěřitelnou moc... Sama jsem ji zkusila několikrát, když už jsem nevěděla co dělat, kudy jít a jak určité věci napravit.

Její síla, mne naprosto uchvátila.

Nejednou jsem si vyzkoušela, že tato unikátní "mantra" má natolik čistící schopnosti, až se z toho zastavuje dech :-) 

Formulky, které jsem Vám napsala výše a odříkávám, jsou jako čarovná slůvka, která odemykají zámek k vesmíru. Když je odříkávám, mám pocit, že recituji báseň a otevírám se Božství a jeho očistného procesu.

Okamžitě jsem viděla spojení proč je užitečné mantru opakovat. V jejich slovech jsou zahrnuta 3 slova z nejvyšších vibrací nebo emocí, které můžeme zažít: láska, odpuštění, a vděčnost.


S dalším studiem o této havajské praxe smíření a odpuštění jsem se chtěla podělit s vámi.

Hawaiský slovník definuje Ho'oponopono jako "duševní očistu přímo skrze modlitbu, diskuzi, zpovědi, pokání, a vzájemného odpuštění".

Když si rozebereme kořenové slovo ponopono dozvídáme se, že znamená "dát k právo, dát do pořádku nebo tvaru, opravit, upravit, změnit, uspořádat, uklidit, nebo čisté " ho'o je předpona, která mění podstatné jméno z ponopono do slovesa.

Tato technika je používaná na Havaji velice dlouho, nějakou dobu je již rozšířená po celém světě. Účelem této mantry bylo identifikovat opatření, myšlenku nebo podvědomé přesvědčení, že ve vytvořené disharmonii, máme úmysl obnovit rovnováhu. Proces povzbuzuje jít a převzít odpovědnost za vše, co je v naši části života v nesouladu. 

"Přijmout tedy absolutní zodpovědnost za svůj život, tedy za vše, co se v mém životě objeví, znamená uznat, že vše kolem mne je mým vlastním výtvorem".


Použití Ho'oponopono může být provedeno v přednášení výše popsané Mantry, stejně jako pití modré sluneční vody. To se voda z vodovodu nalije do modré skleněné láhve a tuto láhev vystavíme na slunci hodinu nebo více. Tato technika byla popsána v bestselleru Svět bez Hranic od Joe Vitale a Dr. Ihaleakala Hew Len. Voda může být použita jako nástroj, který dovolí: "Přeměnit vzpomínky, opakované problémy v našem podvědomí. Tato modrá voda právě pomáhá tělu, tyto negativní vzorce vymazat. Slunce samotné je zdrojem světla a života na naší Zemi. Jsme bytosti složené z 70% vody. Modrá je barva sebevyjádření, důvěry a uzdravení.

Modrá sluneční voda, jahody a borůvky jsou našimi čističi vzpomínek. Toto ovoce lze jíst jak čerstvé, tak sušené v podobě džemů, marmelád, v podobě sirupů nebo také ve zmrzlině.


Všichni víme, že existují dva způsoby, jak můžeme prožívat svůj život. Ze vzpomínek, nebo inspirace. Vzpomínky jsou opakováním starých programů, kdežto inspirace je vzkaz Božství. Naším cílem je používat inspiraci!


Pokud by Vás tato technika zajímala blíže, doporučuji zakoupit knihu Svět bez hranic - Joe Vitale, Dr. Ihaleakala Hew Len


S láskou 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra