Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

úterý 11. září 2012

Vrátili jsme se z dovolené


Ahoj, milé dámy, slečny a paní....snad i pánové?

Hlásím svůj návrat z dovolené. Bylo tam moc príma, jen jsem se už začínala obávat oleženin prvního stupně :-))

Jsem ráda, že jsem zpátky u Vás a jen a jen pro Vás. Těším se na naši práci, kdy budeme dále společně sdílet vše, co na své Cestě potkáme.

Do obchůdku SANDRA LIVING bude přibývat nové zboží a vůbec, moc se těším na vše společné...

A řekla jsem si, že je o jednu novinku ze svého života se s Vámi podělím...jsem zasnoubená a svatba bude brzy ;-)


Tak pro dnešek Vám přeji krásné nové ráno, brzy se zase ozvu.



7 komentářů:

  1. Jejda,moc gratuluji a srdecne te zvu na muj novy blog www.bavimebydlet1.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Moc Ti Sandro, gratuluju :) To je krasna zprava. Vim, jak se citis. Taky mne muj milovany pritel toto leto pozadal o ruku a jsem plna lasky.
    Uzivej si ten nadherny pocit :)
    Zuzi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju holkýýý :-) a Vám všem přeji tvář plnou úsměvu a štěstí

      Vymazat
  3. Milá Sandři,to je bezva zpráva,tak strašně mooooc gratuluji a přeji hodně lásky.Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Šári, děkuji moc a doufám, že se Tobě daří jen a jen hezky!

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Sandro,
    přeji Vám i Vašemu partnerovi hodně LÁSKY a přeji KOUZELNÝ ŽIVOT.
    Žaneta

    OdpovědětVymazat
  6. Kočičko no ty jsi rychlík, koukej mi napsat všechny novinky!!!!!:-)
    Měj se báječně a ať vám vše vyjde podle vašich představ, objímám:-*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra