Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

pátek 21. září 2012

Soutěž o andělku RADOSTI



Soutěž o andělku RADOSTI 
s e-shopem www.sandraliving.cz


Jak se zúčastnit?

Odpovězte správně na tyto otázky:

1/ Jaké užití má minerál růženín, dle e-shopu www.sandraliving.cz ?
2/ Napiš do komentáře, co ti v poslední době udělalo největší radost. 
3/ Nezapomeň také připsat svou emailovou adresu.

Po zodpovězení všech bodů tak budeš zařazen/a do slosování.

Platí pouze komentáře přidány zde, pod tento příspěvek.

Komentáře na FB neakceptujeme.

Děkujeme za pochopení.



15.10.2012 bude vylosován jeden šťastlivec.

26 komentářů:

  1. Krásný den milá Sandro :-)
    užití růženínu - láska, krása, uzdravování, trpělivost, životní energie

    největší radost v poslední době mi udělalo navázání kontaktu s Andělskou energií, Anděli....krásný nový pocit

    s láskou a úctou Iveta
    sla.iveta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ahojky, anjelikov milujem takze sa urcite zapojim do tejto krasnej sutaze .)

    1) Užití: láska, krása, uzdravování, trpělivost, životní energie
    2) Najlepsiu radost mi robi moje zdravie :)
    3) zuzka.cedulova@gmail.com

    pa, krasny den a krasny vikend , Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,
    růžením mj. odstraňuje apatii, uklidňuje a posiluje srdíčko. Což bych teď potřebovala.
    Radost mi udělal nedávno manžel, když mi koupil v Luhačovicích přívěšek ve tvaru srdíčka. Prodávající k němu dával dárek. Mohli jsme si oba vybrat kamínek pro radost. Vybrala jsem si růženín...
    S pozdravem Květa
    grecovakveta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Andílek je nádherný a holubičky na něm jsou jako živé!!!
    1.růženín přináší lásku,krásu,uzdravování,trpělivost a životní energii
    2.největší radost jsem měla,když tatínka pustili z nemocnice
    3.byvicky@centrum.cz

    Přeji krásný den!

    OdpovědětVymazat
  5. JANA
    jů,ten je krásný
    1.láska, krása, uzdravování, trpělivost, životní energie
    pro mě ještě něha:-)
    2.v poslední době mě největší radost udělalalo,že synovi vyšla dovolená,že jsem našla ztracený zpěvníček,že je ještě venku sluníčko....bylo by toho hodně:-)
    3.Guibo...zavináč....seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. RUZENIN : Působí především na uklidnění srdeční činnosti. Posiluje okysličování krve a její cirkulaci. Chrání před trombózou a infarktem. Zvyšuje prožitek pohlavního styku. Uklidňuje rozbouřené emoce. Snižuje psychické potíže a přispívá ke klidnému spánku.
    NEJVETSI RADOST : Prisel mi konecne studijni material, tak to me potesilo :-) Pak samozrejme zdavicko moji rodinky.
    MAIL : ten.d@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jana L.-Milá Sandro,srdečně zdravím a ráda se zúčastním.

    1)Růženín je pro mně hlavně kamenem lásky a něhy.Ale jak jsem se dočetla znamená také trpělivost,krásu,uzdravuje, dodává životní energii.

    2)Nevěděla jsem co napsat,co mi udělalo největší radost,zda to,že můj syn začal konečně chodit,nebo romantický víkend s manželem,který mi daroval k výročí svatby.
    Ale nakonec jsem zjistila,že opravdu největší radost mám každý večer,když ulehám ,v klidu a míru a vedle mně spokojeně spí můj manžel,moji synové,pejsek a kocour..-všichni zdraví a mnou milovaní a já mohu v klidu usnout s nimi bez obav a strachu a děkovat za další den,který jsem vedle nich mohla prožít.

    3)panimops@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Milý Sandroušku !

    Růženín je láska sama,je využívaný v mnoha směrech, ale otevírání a léčení srdeční čakry vidím jako nejzásadnější. Když totiž otevřeme svá srdce, začnou odcházet všechny neduhy těla a my začneme zářit novým světlem. Uzdravme svá srdce a uzdraví se svět.

    Největší radost poslední dobou mám snad ze všeho. Ze svého syna, muže, co se o nás dobře stará a miluje nás jak nejvíce dovede, z toho, že mnoho lidí již začíná chápat smysl bytí a hlavně z jedné ženy, že dokázala opět být tím, kým chce. Každé ráno, když jdu s naším Adárkem na louku, zdravím slunce, Zemi, přírodu a kochám se krásou toho všeho. Možná vypadám jako blázen, ale zpívám si a je mi fajn :-)

    Krásný sluníčkový den všem
    Iveta ... centrum-kaminek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný den, Sandro,
    RŮŽENÍN - láska, krása, uzdravování, trpělivost, životní energie

    CO MI UDĚLALO NEJVĚTŠÍ RADOST - že 3,5letý synek začal v noci klidně spát. Po nástupu do školky měl několik nocí problém. A ještě to, že je moje těhotentví a miminko v pořádku :)

    MOJE ADRESA - marta.travnickova@gmail.com

    Marta T.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Sandři :-)

    Ráda se účastním této milé soutěže.. :-)

    1) láska, krása, uzdravování, trpělivost, životní energie
    2) nalezení opravdového přítele.. to je pro mě nejvíc
    3) amelie.montmartr@gmail.com

    Měj krásný den.. AM

    OdpovědětVymazat
  11. Sandři, takže:

    1/ RŮŽENÍN - láska, krása, uzdravování, trpělivost, životní energie
    2/ co mi asi tak udělalo radost ... třeba to, že jedna moje kamarádka za posledních 10 měsíců totálně překopala život, rozvedla se s volem, našla si úžasnou spřízněnou duši a k tomu všemu budou tři - díky tomuto příběhu totiž vím, že zázraky se opravdu dějí !


    Pusu P. ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Sandři, andělka je moc krásná, tak zkusím štěstí i já :))
    1)užití růženínu - láska, krása, uzdravování, trpělivost, životní energie
    2)radost mi udělaly moje holky, hodně mazlení a hodně pusinek :))
    3)bublinka.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Milý Samáčku
    1: láska, krása, uzdravování, trpělivost, životní energie
    2: Největší radost mi udělal návrat první životní lásky po 16 ti letech zakončený po dvakrát přeletěném oceánu svatbou:-)))
    3: rozmarynky@centrum.cz
    PS: Blog máš nádherný..

    OdpovědětVymazat
  14. 1,Životní energie,uzdravování,láska,krása a trpělivost.
    2,Radost mi dělá můj vnuk a andělé,kteří nade mnou drží ochrannou ruku-
    3,hejducka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Dobry den.
    Odpovedi jsou za 1. Ruzenin uziti: "laska, krasa, uzdravovani, trpelivost, zivotni energie."

    2. Nejvetci radost sem mela, kdyz sem si vycistila koberec!

    3. Paja_Pavlina@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Sandři,tak tě zase zdravím a zkusím taky štěstíčko o krásnou andělku...
    1.láska,krása,uzdravování,trpělivost a životní energie
    2.Největší radost v poslední době mě udělal výlet na Svatý kopeček v Olomouci a zároveň i s mýma báječnýma klukama návštěva zoo.Ale největší radost mi dělá láska v rodině,že držíme spolu a hlavně zdravíčko.
    3.sarpre@seznam.cz
    Moc tě zdravím a držím palce v krásné práci
    Šárka P.

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Sanderko,
    1) Růženín je kámen lásky , pomáhá s vyrovnáváním mezi dáváním a braním..doporučila bych ho hlavně tvrdohlavým lidem , jako je má babička.. :-) A k tomu naváži odpověď na druhou otázku, bude možná trošku delší,tak Vás snad nebudu nudit..:-)
    2) Ta tvrdohlavá babička se rozhodla, že onemocní..(holt i na tvrdohlavost se dá onemocnět..) má rakovinu slinivky, takže se o ní všichni staráme jak nejlíp dovedeme.Obkládáme jí různými kameny a jedním z nich je právě růženín.Přesto jak je krásná, trpělivá, silná , vtipná a moudrá..Nedavno , když byla v nemocnici, a měla opravdu velké bolesti, se najednou z ničehoš nic usmála, a prohlásila, že se hodlá ještě pořád smát, protože jí to drží tady s námi..Ttakže tohle pro mne byla radost..a další radost, kterou jsem prožila..ani nevím proč jsem si najednou vzpomněla na výlet do Čimelic , byla tam výstava květin a rostlin..cestou zpátky k autu , kolem rodinných domečků jsem měla zajímavý zážitek. Z jednoho z domků vyšla paní,oděna tak, jako by vyšla z jiné doby, jiné planety. Fialové šaty, dlouhé stříbrné vlasy, vzadu spletené do copu, sahaly až do pasu.Z její osoby vyzařovala jakási čistota a klid. Na krku šperky (snad po své babičce..? )Ve tváři krásný usměv.Pomyslela jsem si , to je ale krásná žena, takhle chci taky vypadat , až budu babička.... prostě vtělená víla.. šla jakoby směrem ke mě, stále se usmívajíc. Z prvu jsem se domnívala , že jde za někým na akci, ale zastavila přede mnou , pohladila mi po rameni se slovy : " Moc Vám to sluší , ženo..udržte si svoji ženskost napořád" A já ji odpověděla , že jsem si o ní myslela to samé, jak to dělá, že vypadá tak krásně , že chci vypadat taky tak, až mi bude jako jí..poděkovaly jsme si navzajem, popřály štěstí a já odešla s úsměvem a pocitem pokory na místo pocitu který žená má, když jí muž zalichotí, proto aby jí sbalil..ten úsměv , ve mne vyvolá pokažde když si na ni vzpomenu.. Styděla jsem se to napsat někam veřejně, ale cítím, že tady je to snad správně..:-) děkuji
    3. lenka.zackova123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je překrásný příběh..mám neustálý problém, přijmout vlastni tělo, mít se ráda, vidím svůj větší zadek a celulitidu a věci,do kterých se už nevlezu a tisíc dalších věci a padám do deprese..jak bych chtěla dokázat být ženou,která se miluje a ctí..děkuji za příběh o ženě.

      Vymazat
    2. Děkuji, to je milé..:-) Já jsem před dvěma lety přibrala deset kilo..Snažila jsem se zhubnout , držela jsem diety, cvičila atd.. prostě to nešlo.. a tak jsem se s tím smířila, koupila větší oblečení, a nějak v sobě přišla na to, že o štíhlosti ženskost není..pojala jsem svoji ženskost jinak.. začla jsem cvičit mohenžodáro pro ženy( vřele doporučuji), a dnes se moje skříň pyšní sukněmi, šaty atd.. Pokud jde o muže, myslím, že sami neřeší, jestli mám celulitidu nebo ne...Prostě se miluj a cti a užívej si života v těle, které máš..:-) Přeji Ti hodně radosti! :-)

      Vymazat
  18. Andělka je překrásná,překrásná..:D
    Růženín je pro mne krásný kámen plný lásky,a hřejivého tepla,který uzdravuje a léči a dodává energii,pomáhá od deprese a navozuje pocit klidu a sladkého snění a mnoho dalšího....
    V poslední době mi udělala největší radost návštěva dvou koníků, kteří utekli někomu ze zahrady a přišly na místo,kde jsme parkovali s karavanem,mazlily se s námi, dali jsme jim chleba vodu, udělali hezké fotky, přitulili se a pak odešli, za chvíli už jsem je viděla s majitelem..takže všechno dobře dopadlo:)
    Zborilova.dita@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Sandro,
    děkuji Vám za krásnou soutěž s ještě krásnější cenou. Žaneta

    1, Růženín je láska, pomáhá s uzdravováním i trpělivostí a dodává životní energii. Něžný kámen pro děti.
    Pro mě je to kámen přátelství - dávám jej jako dárek.

    2, Největší radost mi ve středu udělalo srdíčko mé dcery!!
    Byli jsem na kontrole a nezhoršilo se!! i přes tvrzení lékařů že zhoršující zdravotní stav způsobuje zhoršující se funkce srdce!


    3,jezibaba88@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. ahoj

    1- laska, krasa, zivotna energia, uzdravenie, trpezlivosť

    2- mojou najvacsou radostou bol jeden nadherny "sen" zážitok , ktorý mi rozjasnil myseľ, dal pocítiť lásku, pokoj, a hlavne vysvetlenie mojej otazky, ktoru som mala v sebe velmi dlho , a ten sen m dal odpoved, ktora ma velmi prekvapila a pomohla mi v zivote

    3-olgakitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Hezký den :)
    1.)láska, krása, uzdravování, trpělivost, životní energie
    2.)radost mi dělají neustále mí přátelé,přítel a rodina :)
    3.)Tereza.gr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. krásné babí (tedy naše:-) léto přeju.
    růženín - jeden z mých oblíbených kamínků-užití-láska, krása, uzdravování, trpělivost, životní energie
    Radost - mi udělalo setkání a chvíle s mou rodinou (v Čechách-jsme si vzácní) a k tomu krásný běh podzimní přírodou.
    Radomilaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabi-Megi
      1♥ láska, krása, uzdravování, trpělivost, životní energie ♥♥♥
      2♥radost jsem měla z účasti na semináři záhad v Chotěboři,kde jsem poznala mnoho krásných,zářivých,srdečných,sluníčkových...lidiček,kteří se jen usmívali,objímali,sdíleli duchovní zkušenosti,a cítila jsem lásku vesmírnou,okusila meditaci při bubnování šamanských bubnů...což bylo osvobozující....děkuji andílkům,že jsem tohle mohla prožít♥♥♥♥a díky tomu všemu již vím,že "všechno je jinak"♥

      3♥ gabit@email.cz

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra