Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

úterý 24. dubna 2012

♥ podpora ♥


...tak jako já Vás všechny podporuji na Vaší Cestě životem, 
nyní přicházím s prosbou za Vámi já ♥ 



♥♥ pátek 27.4. v 15hod. ♥

Vás všechny z celého svého srdce prosím, abyste ke mě vyslali v pátek v tomto čase alespoň myšlenku, či energii. Čeká mě moc důležitý krok v mém životě a moc bych byla ráda, kdyby byla podpořená a vše vyšlo tak, jak má..
V tento den, uzavřu jednu kapitolu svého života a otevřou se mi dokořán dveře nových zítřků... Zítřků na které se tolik těším, zítřků které pro mě tolik znamenají.
 Otevřu novou kapitolu svého života.

Navíc v tento den, slaví můj bráška narozeniny a určitě se z nebe bude koukat a tohle navíc beru jako znamení, že je se mnou...a vše dobře dopadne. Beru to jako podporu z jeho strany , že je se mnou.
Kouzelnější kombinace nemohla ani nastat.

Děkuji z celého svého srdce ♥ 

3 komentáře:

  1. Mila Sandro, budu na Tebe myslet, drzet pesti, posilat pozitivni energii :) urcite to dopadne dobre!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. budeme na Tebe ♥ Sandro ♥ s ♥ Jeníkem ♥ myslet






    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sandři, doufám, že vše dobře dopadlo a splní se Ti všechna přání a nová láska?:-) Objímám

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra