Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

středa 14. března 2012

Pokušení na naší Cestě...

 
Život nám nabízí spoustu cest, jen my musíme přijít na to, která je ta správná. 
A když tu cestu najdeme, tak se na ní musíme udržet. 
Nikdy není jednoduchá a má spoustu rozcestí, které lákají. 
A kdo má odvahu a sílu se udržet, ten zvítězí... 

-----------

Moje milé ženy,
sama za sebe Vám musím říct, že mi život nabídl spoustu cest a v této chvíli jsem na jednu novou životní etapu svého života plná radosti a lásky vykročila.  Vykročila jsem tedy nejprve plná odhodlání a síly vše zvládnout, tak jako vy i já jsem jen člověk a začaly se vkrádat obavy, co mě čeká a co mi do života ta má nová cesta přinese...
Nad mé očekávání se žádné katastrofické scénáře nekonaly. Bylo to přesně naopak. 
Vše staré a nefunkční z mého života odešlo, lehčeji než jsem mohla čekat a než jsem doufala.
Než jsem se stačila nadechnout, vesmír mi do cesty poslal to, po čem mé srdce dlouho toužilo. 


Ale aby to nebylo zase tak jednoduché, začíná mi vesmír do cesty stavět různé nástrahy a pokušení..a to je přesně to o čem se píše v citátu viz výše.
Je teď jen na mě, jestli mám odvahu a sílu udržet si to, po čem jsem tak toužila, nebo se vydám na cestu svodů a lákadel a to krásné zahodím...

A co milé ženy vy a svody na Vaší cestě?

2 komentáře:

  1. Milá paní Sandro,
    přeji Vám, hodně Lásky a milých lidí na Vaší cestě životem.
    Žaneta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra