Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

středa 22. února 2012

Tip na úžasný film ♥

Moje milé ženy,

podle toho co mi poslední dobou píšete - co se kolem Vás děje a co právě prožíváte..přicházím s tipem...na úžasný a famózní film...

Zde nabízím malou ukázku: 


..přišlo mi, jako kdyby ten film byl o mě...

Liz Gilbert (Julia Roberts) měla všechno, o čem se předpokládá, že o tom moderní žena sní -- manžela, dům, úspěšnou kariéru -- a přesto jako mnoho dalších se cítila ztracená, zmatená a hledala, co vlastně v životě chtěla. Čerstvě rozvedená a na životní křižovatce vychází Gilbert ze své zóny klidu a pohodlí a riskuje všechno, aby změnila svůj život. Vydává se na cestu kolem světa, která se stává cestou, kdy hledá sebe samu. Na svých cestách objevuje skutečný požitek jídla v Itálii; sílu modlitby v Indii a konečně a nečekaně, vnitřní pokoj a rovnováhu pravé lásky na Bali. Eat, Pray, Love, film založený na pamětech Elizabeth Gilbert, které se staly bestsellerem, ukazují, že skutečně existuje více než jen jedna cesta, jak jít a vidět svět.

P.S: stáhnout si jej můžete zde: 

Film mne natolik uchvátil, že jsem ho viděla v jeden dne 4x, doporučuji, je ohromně motivující...

Doufám, že pomůže Vám, tak jako pomohl mi :-)

1 komentář:

  1. I miss him ...

    So miss him, send him love and light and let him be ...

    Nádherný film, miluju každou větu ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra