Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

sobota 11. února 2012

Reakce na kurz automatické kresby


V prosinci loňského roku jsem si udělal radost a koupil poukaz na kurz automatické kresby -z důvodu upřesnění svých poznatků.

A v sobotu 4.2.2012 se to stalo. Kurz vedla lektorka SANDRA.

I když venku byl velký mráz, uvnitř bylo příjemně a místnost byla jakoby prozářená slunečními paprsky. Sandra nám prozradila, že jsem v pořadí "už 3.muž ", který její kurz navštívil. JÁ a kolem mne jen něžné pohlaví. Příjemný zážitek. Jako v pohádce "ŠMUDLA" v obležení 7.SNĚHUREK.

Pánové vřele doporučuji. Nenechte se zahanbit. Ovšem jestli Vás pustí Vaše manželky, partnerky ....nebo přijďte společně?!

Více o kurzech na : oblíbené odkazy www.sandra-living.......

(LAĎA LEČITEL A BIOTRONIK)
-----------------------------------------------------

Milá Sandro, 
chtěla bych z celého srdce poděkovat za kurz automatické kresby.
Jak jsem tušila předem, byl to opět velký krok kupředu a já jsem přestala mít obavy z toho, za se obrázky budou líbit, přece jen to nemaluji sama :-)

Děkuji za příjemnou atmosféru, která se tam za těch pár hodin vytvořila, s některýma jsme si vyměnili tel. čísla, pokud můžeš, budeme rády, když nám vzájemně pošleš naše emaily, abysme si mohly sdělovat jak nám to jde :-)

Tobě přeji na Tvé cestě jen usměvavé a láskyplné lidi, přesně takové, jaká jsi Ty sama..

Silvie


Moji milí, děkuji Vám z celého srdce, moc mne tyto slovíčka povzbuzují pracovat dál.

1 komentář:

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra