Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

pondělí 13. února 2012

Moje malá Sandinka...


Milé ženy,
téma vnitřní dítě jsme zde probíraly několikrát...

Ty z Vás, které čtou pravidelně moc dobře ví, že moje malá Sandinka je rošťačka, která skáče v gumáčkách přes kaluže :-) 

Není to tak dávno, co jsem viděla nádhernou pohádku a v ní vystupovala Gwen, kterou vidíte na obrázku.. Stejně jako ona, jsem včera šla ke schránce s velmi důležitým psaníčkem. 

Když jsem jej strkala do poštovní schránky, nejprve jsem jej k sobě přitiskla, pošeptala své přání a až poté vhodila...

Dovolte si poslouchat své vnitřní děvčátko a plnit jeho touhy v každých chvílích...

P.S: nyní se Sandí toužíme po růžové fixce s třpytkama, neviděly jste takovou?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra