Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

sobota 18. února 2012

Milým ženám...které o sobě pochybují...



Máte pocit, že se musíte držet v jídle...? Abyste netloustly?

Kvůli koho.....?
...dovoluji si jeden malý úryvek z krásného filmu, kdy se dvě ženy spolu baví...

Ráda bych tu pizzu snědla, ale přibrala jsem už 5 kilo...a všechno mám v panděru, když si sednu musím si rozepnout i knoflík u kalhot...
Druhá kamarádka ji na to říká: dovol mi otázku, za ta léta co ses svlékala před chlapama, vyhodil tě některý, nebo sám odešel? ...Co?
Kamarádka odpovídá: NE, nikdy takový
...všem je to totiž jedno!! 
Jsou s nahou holkou - to vyhráli v loterii!!!

Nebaví mě odpírat si a potom ještě ráno vzpomínat na to, co jsem snědla ještě ten den předtím..a počítat každou kalorii, abych přesně věděla nakolik zhnusená mám jít ráno do sprchy. Mno, tak prostě jím.

Nemám zájem být obézní, ale necítím vinu.
A teď to udělám takhle, dojím tuto úžasnou pizzu, pak mrkneme třeba na fotbal a zítra zajdeme na nákupy...a koupíme si větší džíny :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra