Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

čtvrtek 9. února 2012

Jsem zpátky...


Moji milí zákazníci, klienti, kolegové a přátelé...

jistě jste si všimli, že jsem zde nějakou dobu nebyla a neodpovídala ani na Vaše emaily. Nepřibývali na mých stránkách žádné nové příspěvky...tedy až v posledních dnech, kdy jsem se začala zase nadechovat.

Potřebovala jsem pro sebe nějaký čas, kdy jsem potřebovala být sama se sebou.
Tak jako vy, tak i já ve svém životě řeším překážky, které před nás život předkládá. I přesto, že se vše na první pohled zdá jako překážka a bolest, později se nám ukáže jako dar z nebes.


Cítím velmi intenzivně, že energie, které k nám proudí mají takovou sílu a vše je tak zrychlené, že před pár lety, bych nevěřila, že je možné se z nepříjemností tak rychle oklepat.

Ikdyž se snažím jedny dveře pevně zavřít, což je samozřejmým základem pro další štěstí a pomaličku a jistě netrpělivě nakukuji do dalších dveří, které se jeví jako pohádka... Zatím jsem stála za dveřmi, nakukovala jen klíčovou dírkou. Nyní jsou dveře otevřené na škvírku a já tam netrpělivě strkám nos a nasávám atmosféru, která na mě čeká...

Musím říct, že jsem v sobě zase vykřesala to krásné a zářivé světlo a jsem nyní VELMI šťastná a každým dnem má spokojenost, štěstí a láska roste více a více.

Jsem tedy zpět připravena Vám podat svou pomocnou ruku. Budu se těšit na Vaše mejly, dotazy a podněty.

Vaše zářivá a šťastná  

P.S.: všechny došlé emaily jsem vymazala, protože tím se prokopávat by bylo nemožné. Pokud něco potřebujete, napište mi prosím znovu. Děkuji za pochopení.

2 komentáře:

  1. Sandro,

    tohle moc ráda slyším, přeji Ti v životě hodně takových otevřených dveří :-)

    Silvie

    OdpovědětVymazat
  2. Zlatíčko ... objímám Tě na dálku a posílám anděla na pomoc. Rok 2012 je tedy opravdu rokem změn, viď?
    Pusu Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra