Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

pondělí 16. ledna 2012

Vaše tipy a náměty


Již jsme si na těchto stránkách toho řekli mnoho...

Chtěla jsem se Vás zeptat na náměty, či témata se kterými bychom mohli zde nadále pracovat. Co nyní v oblastech svého života řešíte? Můžeme si zde dát láskyplné rady, pohlazení...


Budu se těšit na Vaše tipy a přeji Vám všem úspěšný a pohodový den!

2 komentáře:

  1. Milá Sandro,máte u mě na blogu překvapení:-)Žaneta

    OdpovědětVymazat
  2. Mě třeba .. by zajímalo Feng shui. Chápu o co tam jde. Ale nepochopila jsem ty jejich čínské principy podle kterých to je. Zkoušela jsem jednu knížku číst už dávno, ale.. něják se mi tam ty čínské vody a vzduchy prostě motaly :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra