Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

středa 28. prosince 2011

Naslouchej svému srdci, jen to ví, po čem Tvá moudrá Duše touží....


Krásný dobrý večer... nějak mám potřebu si dnes sednou a napsat Vám..
Koukám u psaní na melancholický film Dům u jezera...

Víte, měla jsem potřebu se stáhnout, dělo se toho tolik o čem jsem zrovna nechtěla mluvit... Stalo se něco zvláštního a já potřebovala být v té bublině, kterou vidíte nad tímto textem a vše v okolí nezúčastněně pozorovat... Nevynášet soudy, jen sedět a koukat se na vše jako na film, který se před Vámi odehrává...

Tiše jsem sledovala počítadlo na blogu, jak zde chodíte a i když nic nenapíšu, přijdete nakouknout co je u mě nového, jak se asi mám a jak se mi daří. Chtěla jsem Vám za Vaši neopadající přízeň z celého srdce poděkovat. Víte, nechci tohle psát jako nějakou děkovnou řeč k předávání Oskarů.. Chci říct jen upřímné a veliké DĚKUJI.

Nevím, jestli všichni znáte fenomén jménem Facebook...ale tam to vlastně všechno začala a kupodivu to tam i vše končí :-)

Takže co mám na svém srdci ♥

Ať jsem se koukla kam chtěla, všude se nabízeli a nabízí nekončící zástupy léčitelů, kurzů a já nevím čeho všeho. Mezi nimi je samozřejmě veliká spousta těch, kteří si přečetli jednu knihu a jsou z nich terapeuti :-) Jsou schopní vám odříkat fráze, které člověka ohromí, protože znějí dostatečně chytře. Při druhém ohlédnutí zjistíme, že to jsou lidé, kteří znají sice fráze, ale hloubka slov jim nic neříká. Byla jsem z toho nešťastná... Chtělo se mi křičet a plakat...
Abych tohle samozřejmě nemusela jen z dálky pozorovat, byla jsem do několika těchto "příběhů života" také vtažena.. Všechno to byly příběhy mého života...životní zkoušky, či snad lekce...



Tyto lekce nazvu: PROCITNUTÍ A PADÁNÍ MASEK 
Určitě teď koukáte o čem to píšu... 
Vezmu to hezky popořadě ;-)

Příběh č. 1:

Je to již několik let, co jsem se nechala zasvětit do Andělských energií se kterými se pracuje skrze symboly. Musím říci, že mi tyto energie velmi pomohly, nastartovaly můj život jiným směrem.  Tenkrát to bylo pro mě něco úžasného... 

Určitě se k Vám dostala někdy zpráva, že se člověk z přemíry duchovna "zbláznil", že mu jednoduše přeskočilo. Toto se právě stalo i mým učitelům andělských energií... 
To, že jsem je takhle označila je samozřejmě pouze můj pocit, nemusíte s ním souhlasit. Tohle je pohled můj...jak to vidím, cítím a vnímám pouze já.

Určitě si říkáte, co se stalo...? Chtěla jsem si dodělat další stupně zasvěcení a bylo mi řečeno, že andělské symboly se již nedělají, a že mám rovnou přeskočit na archandělské, No, moc se mi to nezamlouvalo. A protože jsem to takhle necítila, nešla jsem na žádné archandělské symboly. A ikdybych chtěla jít, kurzy se dělali tajně....tajily se datumy, místa vše (to mi přišlo divné). Jedna známá tam šla a poté mi říkala, že jim bylo řečeno, že některé symboly, které používám jsou nefunkční. To jsem se málem vyvrátila.

Připadala jsem si, jako kdyby mi vzali hračku! Vztekala jsem se jako malé dítě. Cítila jsem se okradená, podvedená, protože jsem s těmi symboly tolik pracovala a hlavně na svých kurzech automatické kresby. Najednou jsem se cítila jako nahá uprostřed náměstí.
Kontaktovala jsem svou učitelku andělských energií a žádala jsem o vysvětlení, jak to, že takovou důležitou informaci nevím :-(

Ty argumenty mi přišly tak směšné a až absurdní...že to si nedovedete ani představit: přestali fungovat proto, že je nějaký člověk někde tuším že říkali v Rakousku začal zneužívat a tak se deaktivovali... Pokud jsem zapojila svůj selský rozum, přišlo mi to jako obrovská krávovina. Napadl mě systém REIKI, kolik koumáků tento systém zneužívá a používá k různým nekalostem...a stále je po desetiletí funkční... (Myslím si, že ti co jej zneužívají jisto jistě po pařátech dostanou...ale jinak. Nebude to tak, že REIKI přestane fungovat kvůli jednomu jedinci pro všechny). Napadla mne myšlenka, že kdyby Vesmír deaktivoval vše, co kdy bylo zneužito, tak bychom celý svůj život nedělali nic jiného, než se učili práce s novou a novou energií...
Jednoznačně jsem si z toho sama pro sebe vydedukovala, že v tom je byznys. Nejde o lidi a pomoci jim, ale o to lákat ty, co už měli symboly andělské z nich vytáhnout peníze za symboly archandělské...
Na archandělské symboly tedy na kurzy jsou zvaní pouze vybraní lidé...kteří mají jak mi bylo řečeno správnou barvu aury...protože jiní na to nemají tam být...tak mi bylo řečeno.

A tak se rozplynul můj jeden sen o práci s energiemi..a taky o tom, jak se lidé selektují...a vybírají se na kurzy jen ti správní...

Na tohle mám také zcela jiný názor. Každý je zodpovědný sám za sebe a když zamnou přijde někdo, že by šel rád na můj kurz, že to tak cítí, respektuji přání dotyčného.
Dokážu pochopit a vcítit se do člověka...kolik mu třeba dalo práce se osmělit a napsat mi. Kolik jej to stálo odvahy...a kdybych se k němu postavila, že na to nemá, tak bych tomu člověku vtiskla takový zážitek...se kterým by šel celý život. Já se snažím ke každému přistupovat s respektem a úctou.
Má vize je taková, že když se někdo rozhodl, tak jsem tu pro něj proto, abych mu podala svou pomocnou ruku.
Na můj kurz jdou proto, že se rozhodli na sobě pracovat, že chtějí si vyměnit zkušenosti, pobýt ve společnosti milých lidí...být mezi "svými". Je potom už druhotné, jestli opravdu bude malovat, nebo to schová do šuflátka a začne s tím za několik měsíců či let, ale tu zkušenost má v sobě zapsanou, ví jak na to a je zcela na něm....
Mé kurzy dále nejsou posluchárnou, kde se jen tiše sedí a poslouchá. Je to setkávání, kde debatujeme, kde si ráda vyslechnu jiný názor, ráda si vyslechnu zkušenosti a ráda se přiučím něčemu novému ;-)

Má učitelka energií mi řekla, že ona musí vesmír poslouchat, protože jinak by bylo zle. Já tvrdím něco jiného.... VESMÍR NENÍ HITLER, ABY NÁM COKOLIV NAŘIZOVAL!!! Vesmír je hravý a láskyplný a určitě nám nenařizuje, že když nebudeme na kurzy vybírat správné lidi se správnou aurou, tak o své schopnosti přijdeme...

Věřím, že záměry mé učitelky v počátcích byly čisté jako křišťál, ještě dneska ten křišťál slyším cinkat... Ale všeho moc škodí.... Proto zase si dovolím apelovat nezapomeňte, že žít s hlavou v oblacích je úžasné... ale spojit to a umět žít i ten život s nohami pevně na zemi to je přátelé umění!!! A to je to, proč jsme zde, proč jsme zde přišli a co máme pochopit.
Na toto téma jsem napsala dávněji tento článek.

Příběh č. 2:

Na Facebooku jsem jednu dobu pilně navštěvovala jednu stránku, které se zabývala pomoci ženám a zvyšování jejich sebevědomí... Stránku jsem navštěvovala spíše z vytrvalosti, a stále od samého počátku ve mě hlodalo "TO" cosi, co jsem neuměla pojmenovat. To něco, co jsem neuměla uchopit, neuměla naznačit....co tam viselo ve vzduchu jako meč. Jen jsem cítila NĚCO divného!
A jak to tak chodí, že se s džbánem chodí než se ucho utrhne, tak se stalo :-))

Ona milá paní už nebyla jen cizí paní, vyměňovaly jsme si poštu docela svižně a stále jsem tiše naslouchala ten onen cvrkot té stránky...a snažila se přijít na to, co se to tam děje a v čem je ten zakopaný pes. To co jsem objevila, nebyl zakopaný pes, ale vyloženě dinosaurus a nebo bych svůj objev přirovnala k naleznutí sněžného muže, nebo lochnesky :-)) ano, v mých očích to byl opravdu veliký nález!

Na oné stránce se nesmí diskutovat, či snad nesouhlasit se správcem stránky! Paní majitelová je bajkařka a lže! Ano takové tvrzení mi padaly z úst...ale nebojte, neměla jsem potřebu to vykřikovat, teda měla...co si budeme namlouvat, ale kousala jsem se do jazyku od září téměř doteď - do konce prosince. Myslím, že je to docela úctyhodný výkon :-))

Jak jsem na to všechno přišla ;-) začalo to tím, že zase paní majitelová přišla s tím, že si na své kurzy vybírá ty správné ženy! Snažila jsem se přijít na to, jaký je k tomu klíč. Jestli zase rozhoduje barva aury, nebo je v tom něco důmyslnějšího. Ano přátelé, bylo a je to VELMI důmyslné. Než žena byla přijatá do kurzu byla podrobena krátkému pohovoru, aby řekla s čím přichází, co ji trápí a na čem by chtěla pracovat. Jistě si teď říkáte a co je jako na tom zvláštního....? Padne otázka: Co máte na sobě a co nejraději nosíte? Žena na pohovoru odpověděla že džíny a že se cítí báječně, když se nenamaluje a cítí volnost. Tududum tuuu (jak v risku - špatná odpověď).
Paní majitelová řekla: až nebudete mít v sobě kus chlapa, tak se přihlaste :-))))))))))))))

Tohle mi zase stačilo, aby to se mnou mlátilo jak se říká ode zdi ke zdi...a každá místnost mi byla malá... :-) To jsem už nevydržela a řekla to paní majitelové veřejně na FB. Ou jéééé to se strhla smršť. Dívčí válka na monitorech. Někdo souhlasil s paní majitelovou, někdo se přidal ke mě.... Ve svých představách jsem to vyloženě viděla jak ženský si škubou vlasy, třískají se polštáři...piští a škubou ze sebe halenky.

Paní majitelová mi jasně řekla, že ONA si umí vybírat, protože je psycholog. Podle toho co mi řekla, co všechno studovala a kde kdy byla, tak byste si mysleli že ji je minimálně 450let. To, že časově nesedělo téměř nic co mi vyprávěla, protože byla do svých lží zapletená až po uši...začínalo vyplývat čím dál více....
S paní majitelovou jsme celkem živě diskutovali, protože ona se mi snažila vysvětlit, že ona má právo si vybírat. Což jsem respektovala, ano má na to právo, ale já můžu mít jiný názor a nemusím s tím jejím souhlasit a to se ji nelíbilo. Za každou cenu chtěla docílit toho, abych kývla.. Já jsem docela nezdolný kousek, takže se nepodařilo. A když zjistila, že mě neudolá vstoupila na scénu jistá XY, která se mě snažila umravňovat a začala mluvit o tom, s čím jsem si s paní majitelovou psala soukromě v chatu a tudíž o tom nikdo cizí nemohl vědět ;-)
Takže paní majitelová se chytila do svých sítí SAMA!! Vystupovala dokonce na svých stránkách i za paní XY a ta se vždycky za ni rvala jako BENGÁLSKÝ TYGR.
Hned mi bylo jasné že ty dvě jdou JEDNA!! Můj čuchometr štíří mne nezklamal - připadala jsem si jako kdybych odhalila organizovanou skupinu!!!

Paní XY do mne startovala čím dál více a já se dala do pátrání dále... Měla na svém profilu uvedeno, že pracuje pro jednu prestižní společnost na Slovensku (z oblasti alternativní)... Tak jsem si sedla, napsala jsem email, že mě tato dáma obtěžuje a že uvádí na svých stránkách, že je zaměstnanec této firmy, že by mne zajímalo jestli tam pracuje, že chci podniknout další kroky a jestli by mi dali bližší info k této paní.
Asi za dvě hodinky mi volali z této společnost, volala mi sekretářka majitele že tato žena u nich nepracuje a nikdy nepracovala...že škodí jejich dobrému jménu a jaký má profil a kde je to uvedeno, že tohle jen tak nenechají... Co se dělo dál netuším....

No a vidíte...jak má lež krátké NOHY :-) a jak můj čuchometr nezklamal...

A proč jsem Vám tohle všechno vlastně psala...?
Přeci proto, abyste poslouchali svá srdce, protože jen ta ví, po čem Vaše Duše touží...

Je teď opravdu hodně těch, kdo si na terapeuty a pomocníky světla jen hrají...protože je to IN. Než se rozhodnete někam jít - mám na mysli kurz či terapii, zkuste dát pouze na sebe... 
Jděte na stránky toho člověka, nechejte působit energii té stránky na sebe, prohlédněte si fotku toho člověka... A to, co jako první ucítíte je to správné!!
Důvěřujte svému pocitu...
Také můžete se ptát na doporučení druhých ;-) ale tam bych jen řekla jedno: to co je dobré pro jednoho, nemusí vyhovovat druhému ;-)

-------------------------------------------------------

A proč jsem se rozhodla napsat tohle všechno anonymně a nikoho nepoškozovat, i když si myslím, že by měli viset v kleci a máčet je ve Vltavě? Mé vysvětlení je zcela prosté. 
Když k těmto lidem jdeme, jdeme si zcela jistě pro nějakou lekci, která nám mám otevřít oči.

Já, kdybych byla tenkrát chytrá jako nyní (což samozřejmě nešlo, protože jsem tyto lekce potřebovala) a řídila se svým srdcem hned, neabsolvovala bych kurz automatické kresby, který stál za pendrek...
Nebýt toho kurzu, nikdy bych nezačala s těmi svými....

jo, jooo ŽIVOT JE JEDNA VELKÁ ZÁHADA!!


Vězte, že všechny lekce, které nás v životě potkají mají opravdu hlubší smysl... 
Který někdy odhalíme třeba až po několika letech..


Jako já objevila ten svůj....se svými kurzy.


Pokud tedy někdy šlápnete vedle, nezoufejte! 
Ono to k životu patří a jednou to tajemství, proč se tak stalo, objevíte....


S láskou Vaše 

P.S: chtěla jsem Vám to všechno napsat protože i já jsem člověk ;-) který stále jde svou Cestou a i přede mě jsou předkládány různé lekce a zkoušky, které nás mají obohatit a které nám pomůžou povyrůst, a pomůžou nám něco si uvědomit.

Dle Vašich reakcí na můj článek - kterými se plní má schránka, bych ráda ještě dodala jedno. Asi jsem článek psala s velkým zapálením (a víte jak dlouho jsem čekala na tu správnou chvíli tento článek napsat?...znáte to: správná chvíle, hlavně chuť to sepsat, venku musela být správná tma a tak :-)))) a proto snad vyzněl, že jsem těmto lidem, kteří mi mou zkoušku předložili neodpustila... Věřte, že odpustila ;-) Posunuli mě zase tááááák daleko a já jim děkuji!
Uvědomila jsem si, že mi to přineslo ještě něco... Nevynášet ihned soudy. Byla to také jedna moje velká zkouška.

JSEM NA SEBE TOLIK PYŠNÁ!!

4 komentáře:

  1. Milá Sandro,
    je to stále totéž,pořád dokola se učíme naslouchat svému nitru,své intuici.
    Celkem jsem se pobavila nad argumentem,že "to přestalo" fungovat,tak si skočíme výše o další "level" hi hi hi
    Neumím si představit,že bych měla být podrobována "výslechu" -je hoden,či nikoliv,mám na mysly v těchto případech ,to se opravdu bavím.Věříte mi Sandro,že u Vašeho příspěvku jsem se i řechtala nahlas,ano řechtala smíchy :o)))
    Já Vám řeknu za sebe,já osobně bych jméno té Zlatokopky zveřejnila a to hned z několika důvodu.Je to ovšem Vaše osobní věc :o)

    p.s. ...i já byla svědkem několikrát,že jedna a tatáž osoba,vystupovala pod různými nicky,dokonce i třemi!!!,pochopitelně hájil jeden druhého a prasklo to ve chvíli,kdy si pod stejným nickem odpověděla ,tomuhle jsem byla ve virtuálním světě přítomna několikrát .
    Nenadarmo se říká-Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až ......

    Přeji Vám milá Sandro do dalších dní a týdnů a roků hodně síly,píle a odhodlání a nedejte se :o)
    Vaše Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Vás Sandři.Už dlouho jsem Vám nepsala.Mám stále dost starostí a někdy mám pocit,že už nemám na to vše dost energie.A proto bych Vám chtěla poděkovat za to co děláte.V dnešní době je trestuhodné zrazovat lidi,kteří věří a hledají dobro a pomoc.Tito lidé o kterých píšete,se nechali svést z té správné cesty,po které určitě v prvopočátku šli.Zlákal je mamon,vydělávat na důvěře lidí.Stali se materialisty a přisluhovači temných sil,které je stáhli na svou stranu.Jsem si 100%jistá,že jim jejich EGO nedá,aby si u Vás nečetli co Vám sem lidé píší.A proto jim vzkazuji.Dostali Vás!!!Přestante škodit dokud je ještě čas!Dejte prostor lásce,pravdě a upřimnosti.Přeji Vám Sandro,hodně lásky,štěstí a energie do Nového roku.Jindřiška

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se chci přidat ke komentářům:)je moc dobře a před tím smekám,že otevřeně Sandra napsala tento článek a tím nám nejen pomáhá otevřít oči,ale mě to povzbudilo-za což Sandruško děkuji.Sama jsem se setkala(a bohužel pochybovala o sobě)s "reikisty"kteří cítí veškeré myšlenky-záhadou mi bylo že necítila jedna konkrétní osoba,jakou lásku ji přeji..Jen proto že nemám reiki prý jsem materialistka,to ona je duchovně výš.Takových reiki vyvolených jsem potkala více,ale že by z nich vyzařovalo nějaké fluidum,tak to ne-naopak jsem potkávala lidi reiki neznalých a páni,to byla záře-jako anděl s věčným úsměvem milosti.Když jsem si tohle v sobě vyjasnila a procítila,už takové "mluvky se zásluhami" nepotkávám.Naopak,poznala jsem že opravdoví reiki srdíčka existují-ale poznají se podle pomoci druhým a hlavně povzbuzením a nevyvyšováním se.Taky jsem se setkala s tím,že jedna paní léčitelka údajně slyší když o ní někdo mluví..no-o co asi těmto lidem jde?Přece kdyby byli tak naplněni láskou a světlem,měli by v sobě mít pokoru a nám "co nejsme tak duchovně vysoko jako oni" odpustit??Dovolím si říct,že jim jde pouze o to,aby v lidech budili strach.A záleží na nás jak se k tomu každý postavíme-to už jsou ony životní lekce a zkoušky.Nikdo z nás není dokonalý a proto nás Bůh miluje a pomáhá nám,věřme tomu.Vždy jsme to jen my sami,kdo si řídí osud-těžko se to chápe..A co se týče paní lektorky,která určí jestli je žena hodna jejího kurzu když nosí jeansy??Třeba zrovna ten kurz potřebovala aby ony jeansy odložila,kdo ví..Jak psala Sandra,třeba by šla na kurz,ale ten účel by se dostavil po čase.Sama to tak mám,byla jsem na kurzu automatické kresby,ale zatím nemaluji-vím že se k tomu vrátím,měla jsem tam být,ale ten správný čas ještě nenastal.Zatím vycitˇuji,vnímám obrazy,barvy a energii..proto je důležité co psala Sandra-naslouchat svému srdci,vnímat pocity,nebát se i za cenu rizika ztráty,vydržet-dobře to dopadne.Přeji všem v novém roce spoustu odvahy,chvalte se a povzbuzujte a nedovolte strachu aby ovládl vaše srdce a mysl,mějte se krásně a Tobě Sandruško děkuji a držím palečky,jsi andílek:)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Sandři.
    Musím k tomu také něco napsat.Všichni nejsme stejní.Sandři,ale ty ke všemu přistupuješ s takovou láskou,že na co sáhneš je pěkné.Ať jsou to Tvé stránky,které ráda čtu,zboží,které nabízíš.Byla jsem jednou na kurzu malování,kde se jenom malovalo,vysvětlení žádné.Sandři,na Tvůj kurz "Atomatického malování"stále ráda vzpomínám.Ty jsi měla všechno tak pečlivě připravené,navedla jsi nás na malování(i když v jeskyni byla tma,doma jsem zjistila,že mám namalované dva krásné andělíčky.)Tvá skripta vzorně udělaná používám jako pomocníky,když si nevím rady.Maluji,ne tak pěkně jako Ty,ale obrázky mi povídají.Sandři,Ty můj andílku,přeji hodně lásky,síly a aby se Ti vše dařilo.S láskou Ludmila

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra