Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

pondělí 28. listopadu 2011

Můj milý Ježíšku.....


...tento rok jsem byla neskutečně odvážná a dokázala jsem se za sebe postavit proti všem, abych obhájila to, co jsem vnitřně cítila....že se miluji a jsem naprosto úžasná bytost, která si zaslouží jen láskyplné zacházení a nespokojí se s ničím menším.
Vím, že celý  tento rok byl pro mne velikou zkouškou, protože jsem dokázala odejít ze zaměstnání, které mne nenaplňovalo, postavila jsem se na vlastní nohy, ikdyž jsem se toho velmi bála...
Jsem na sebe tolik pyšná!


Jako symbol mé lásky k sobě samé, jako symbol lásky těch, kteří mě podporovali bych si velmi přála tento prsten...

je to prsten od Morellato a jmenuje se LOVERING 
(jak příznačné má své jméno)
vel. 52



a ještě bych si přála kalkulačku, abych měla pořád co počítat!
Vesmír mi dal zcela najevo, že se není čeho obávat, že hojnosti je pro každého dost a dost... Stačí si jen dovolit ji do svého života pustit, otevřít ji dveře.
Kalkulačku bych si přála v nějakých krásných barvách, aby byla zkrátka veselá jako já


pokud by Ježíšek si přál ještě nějaké tipy, tak uvítám i ponožky a domácí papučky :-)
a to myslím jako doopravdy! Není nad to mít své nožky hezky v teple!


Ježíšku, pořád mi doma schází jak říkával můj bratr "gumy" - myslím, že se šiknou až bude 
venku chcááát a nebo bude břečka ze sněhu :-)


jo a Ježíšku, dochází mi doma světýlka....
P.S: miluju ty z IKEA ty voňavé (vůně vanilky nebo cukroví a sladkostí)
 

a ještě bych si přála milý Ježíšku teplý a ňuňací pléd k televizi..




a teď můžu už čekat až to přijde....




A co si budete přát Vy? 
Podělte se o svá přání v komentářích, třeba budete inspirovat někoho dalšího...a nebo se budeme inspirovat navzájem ;-)

Jinak nepotřebuju NUTNĚ NIC ;-)) jsem spokojená a šťastná...
Děkuji moooooc 

4 komentáře:

  1. Tak ať se Ti Tvá přání vyplní! :-) Amelie z M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou to všechno móc hezký přáníčka....to bude mít Ježíšek zase plnou mošničku....:-)ale jestli jsi tedy byla tak hodná jak píšeš, tak na tebe rozhodně nezapomene, to je přeci jasný...
    Jen bude zvědav, čím se mu ta snaha oplatí ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. sandro,sandro.......

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné, mimochodem to Morellato, málokdoví byla původně díla na hodinkové náramky http://blog.pogo.cz/znacka-morellato/ :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra