Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

pátek 7. října 2011

O mně/kdo jsem aneb mé pozitivní myšlení


Dávám zde celý článek, který jsem napsala pro časopis ZÁHADY ŽIVOTA, ale pro jeho délku a omezenost stránek v časopise musel být bohužel zkrácen... Zde máte nezkrácenou verzi...

Otázky pro Sandru – léčení pomocí pozitivního myšlení



Sandro, jak podle vás funguje léčení pomocí pozitivního myšlení?
Pozitivní léčení je samo o sobě lékem J není třeba dělat nic více, než přestat kolem sebe vnímat jen to negativní, sledovat v TV katastrofy a zaměřovat se na to negativní (např. sledováním večerních zpráv v TV). Už jen sledováním těchto zpráv, posilujeme negativní energie, protože jim věnujeme svou energii J
Život je tak krásný, pokud si to dovolíme… Vše je jen o myšlení a o tom, čemu dovolíme do našeho života vstoupit.

Jakým konkrétním způsobem myšlení může ovlivňovat naše tělo? Jsou to nějaké vibrace, nebo…?
Pozitivním myšlením ovlivňujeme svůj život, svůj svět… Na to, co vyzařuje z nás a jaké energie z nás vychází, tak na ty vesmír reaguje a posílá nám nazpět.
Takže když budeme myslet negativně a budeme tvrdit jak ošklivý, nespravedlivý a těžký život máme, tak vesmír bude reagovat pouze na tyto energie a pošle nám je.
Když naopak se budeme těšit z každého dne, ve všem se budeme snažit vidět to pozitivní a budeme říkat pozitivní výroky, tak se náš život změní. Vesmír bude reagovat na tyto podněty. Takže je to jednoduché, co vysílám, to se ke mně vrátí. Samozřejmě že je třeba vnímat, že když jsem dosud byla negativní a nyní se rozhodnu, že to takhle již nechci…nějakou dobu bude trvat, než se pročistí co jsme za poslední roky vyslali negativního…vyslali vesmíru, ale ono se to jednoho dne obrátí a pak bude jen dobře. Chce to vytrvat.
Někde jsme četla tento výrok: Nějaký čas trvá, než ze semínka vyroste rostlinka. S afirmacemi je to stejné - nějaký čas trvá, než od prvního prohlášení dospějete k výsledné manifestaci. – myslím, že je to z mé oblíbené knihy Miluj svůj život od Louisy L. Hay

Myslíte si, že všichni máme schopnost se vyléčit?
Zcela určitě všichni máme svobodnou vůli o tom rozhodnout se, co v životě chceme. Nejdůležitější je přijmout, že výhradně každý je odpovědný za to, co se mu v životě děje. Pokud to přijmeme, můžeme se posunout dál. Přijmout odpovědnost znamená, že zcela přijmeme, že nikdo jiný nemůže za to, co se nás v životě potkalo. Přijmout odpovědnost znamená, že každý z nás je výhradně zodpovědný za své výroky, myšlení a  za to, co nám vesmír sešle.
Co budeme vysílat, to se nám bude vracet.
Určitě teď někoho napadlo – já jsem přeci hodná a na všechny a stejně, snažím se vyhovět….a ostatní jsou i přesto na mě zlí a využívají mne… Ale pozor! Tohle je už zcela o něčem jiném a to lásce k sobě samému… Pokud se budu milovat, přeci nedovolím někomu jinému, aby mě zneužíval…

Lze s pomocí myšlenek vyléčit úplně všechno?
Myslím si, že takto lze změnit celý život.. Pokud máme spokojený a šťastný život, tak máme i pevné zdraví, které nám slouží.
Pokud myslíme nagativně, odkládáme problémy….vždycky se nám tato nemoc někde v těle usadí. Každá nemoc je přeci volání Duše o pomoc… Pokud si dobře vzpomínám tak Louise L. Hay si vyléčila pomocí pozitivního myšlení rakovinu a další úžasná spisovatelka Brendon Bays nádor v břiše, takže chceme-li ve svém životě zázraky, můžou přijít. Stačí se jen otevřít.

Funguje to i u akutních onemocnění?
Akutní onemocnění? Myslíte třeba rýmu?
Rýma je určitá forma čištění – tak přijměte svou s rýmu s láskou a poděkujte tělu, že můžete vše nehezké ze sebe dostat ven…
Jak jsem se již zde zmiňovala, každé onemocnění je vlastně takové volání Duše o pomoc. Pokud akutně onemocníme, je to vlastně jedna veliká STOPKA na naší cestě, že je čas se nad něčím zamyslet, něco vyřešit…
Nejlépe co v této chvíli můžeme udělat, zjistit z čeho nemoc pramení, co nám chce říci. Poučit se z této chyby a poděkovat tělu.
Přeci když jsme nemocní, jsme donuceni ulehnout do postelí. A to je ten čas, který je nám poskytnut proto, abychom se zamysleli….

Znáte nějaké konkrétní příběhy lidí, kterým to pomohlo? (nemusí být pravá jména, spíš mi jde o jejich konkrétní zážitky) – klidně se rozepište, čím více, tím lépe J
Určitě takových lidí znám spousty. Ať už z doslechu, nebo jsou to přímo mí klienti, nebo lidé co se obrací na mne se svými potížemi, problémy.
Mezi mé první klienty patří jedna slečna, na kterou jsem velice pyšná. Obrátila se na mne v dost složité životní chvíli, předala jsem ji pár impulsů – tedy zjištění že nikdo na světě nemůže za její útrapy, že když nezačne pozitivně myslet, tak nic pozitivního do života nemůže přitáhnout. A lásku si vysíláním nenávisti nezajistí… Slečna sice nějakou chvíli nechtěla tuto skutečnost přijmout, ale asi nad tím uvažovala, tedy nad tím, co jsme si řekly… A nyní? Je to úspěšná podnikatelka, která pořádá své kurzy, je velice oblíbená žádaná a lásku dostává ze všech stran. Lidé ji milují, je obdivována, je báječná, úžasná a nyní ji lidé říkají, jak krásné energie z ní vyzařují.
Sami vidíte, že je opravdu možné vše.

Další má klientka, žena ve středních letech byla v nevyhovujícím partnerském vztahu jen proto, že se bála být sama a nemilovala se natolik, aby uznala, že tohle si nemusí nechat líbit. Od svého partnera snášela ponižování, psychické nátlaky a to jen proto, že si nedovedla představit být sama. Po úspěšném absolvování kurzu sebepoznání, kde jsme aplikovaly právě pozitivní myšlení a několika sezeních se klientka od muže naprosto odpoutala. Nyní staví vlastní dům a netrápí ji, že v něm nebude sama a plánuje svou bylinkovou zahrádku.
Hlavní pozitivní výrok pro tuto ženu byl: Jsem hodna lásky, lásku si nemusím zasloužit. Jsem milována a přijímána přesně taková, jaká jsem tady a teď. Je pro mě bezpečné říkat si o to, co potřebuji.

Další z mých klientek obviňovala všechno a všechny za vše, co se ji v životě přihodilo. Popovídaly jsme si, hodně jsme spolu konzultovaly. Milé slečně jsme namalovala několik energetických obrázků, aby se měla čeho chytit a věděla, že na to není sama…že vesmír je při ní.
Neříkám, že nyní je slečna ve fázi, kdy má vyhráno, ale musím říct, že ušla obrovský kus cesty a myslím si, že k cíli to již není daleko. Nyní je právě ve fázi, kdy si uvědomuje, kdy šlápla vedle a byla negativní, ale tohle je už takový mezistupeň. Nyní si uvědomuje a zanedlouho pozitivní myšlení bude pro ni naprosto samozřejmé.
A až bude myslet pozitivně a pokaždé, když se něco přihodí, bude chtít z toho vytěžit maximum toho hezkého.

Za sebe řeknu, až si projdete těmi mezi stupni a budete myslet pozitivně, tak Vám ani nepřijde, že by to už mohlo být někdy jinak…

Mohla bych tu sedět opravdu dlouho s příběhy, které ke mně přišli J

Jak máme pozitivně myslet?
Jak? Jak to jen jde J

Co radíte svým klientům?
Nevzdávat se! Pokaždé se zvednout a jít dál. Bez práce nejsou koláče J
Přeci jen tvrzení JSEM OCHOTNÁ na sobě pracovat, je pozitivní krok ke změnám. A věřte nebo ne, vesmír na tyto tvrzení bude reagovat.

Jak dlouho se tím zabýváte?
Zabývám se pozitivním myšlením něco přes tři roky. Určitě Vás zajímá jak se tak stalo. Odjakživa jsem věřila, že existují nějaké vyšší síly. Byla jsem ve spolku žen a každá se něčím zabývala. Každá měla nějaký koníček. Většinou to bylo šití, háčkování a rukodělné práce. Jejich koníčkem byly také bytové dekorace. Napadlo mne v tu chvíli, že umím jen jít do obchodu si něco jako ovečka kupovat a sama jsem nikdy nic nevytvořila, co by mne obohatilo na Duši, či kohokoliv jiného. Koupila jsem si šicí stroj… Po pár ušitých kouscích jsem zjistila, že můj úkol na zemi není zaplňovat obydlí své i jiných šitými andělkami a srdíčky. V mezičase šití a stříhání látek, jsem začala číst knihu Miluj svůj život od Louisy L. Hay…  Potom se stala nepříjemná životní událost a to smrt mého mladšího bratra a jak to už prostě chodí a bývá, člověku se rozsvítí vždy po nějaké tragické události.
Abychom se já i celá má rodina jak se lidově říká nezbláznila s maminkou jsme začaly hodně přemýšlet. Proč se tak stalo, proč bratr zemřel… Všechno co nás v životě potká mi hlubší smysl a my dvě jej hledaly. V nejhlubším smutku jsme jedinou pozitivní afirmaci našly a ta byla: VŠE JE TAK, JAK MÁ BÝT.. To jediné nás drželo nad vodou… Myslím si, že tohle je v tak veliké bolesti jediné, čeho jsme v tu chvíli byly schopny… Když se zpětně na to koukám, musím hrdě říci, že nechápu jak jsme tohle mohly říkat, kde se to v nás vzalo – ta síla, to odhodlání. Ale vidím v tom velký posun, než obviňovat všechny okolo a hledat viníka kdo za to může… Čas plynul a s maminkou se hrany bolesti obrousily a já zjistila, že pozitivní myšlení nás udrželo nad vodou. Ač to zní zcela zvláštně, možná někoho i pohorším, ale na pohřbu svého bratra jsem se usmívala. Nedělala jsem to vůbec vědomě, zjistila jsem to až z fotografií, které se ke mně dostaly. Lidé co nám kondolovali, byli více zničení, než já. Já jsem stála, usmívala se a každému něco hezkého řekla, zkusila jsem se jej povzbudit. Místo toho aby podpírali mě, já podpírala svým úsměvem a vlídným a milým slovem všechny okolo.
Po čase se ke mně dostalo DVD s filmem Miluj svůj život a já věděla a poznala jsem, že tohle je má cesta. První myšlenka, která ke mně přišla byla, jak to, že mě tohle nenapadlo už dříve, vždyť tohle je tak jasné! Věřím ale, že vše přišlo ve správnou chvíli…

Jak dlouho to trvá, než nás začnou léčit myšlenky?
Tak určitě naše myšlení, které nám bylo vštěpováno už od dětství s tvrzeními (např. Buď skromný! Buď hodný, nebo tě nebudeme mít rádi! Peníze jsou špinavé!  apod.) je nám vryto pod kůží a to s čím jsme žili 10, 20, 30 let nejde změnit za jednu noc.
Stačí odhodlání, nezaleknout se. Každá pozitivní myšlenka, kterou vyšleme se nám vrátí J a už jen to za to stojí.

Co konkrétně si máme představovat?
Můj den v pozitivním myšlení začíná takto:
Když se ráno probudím, ještě v posteli si naplánuji krásný den a řeknu si, že mé očekávání ke mně přitahuje samé dobré zážitky. Poté vstanu, pozdravím se s manželem s pejskem. Když míjím zrcadlo, řeknu si láskyplně krásné dobré ráno. V koupelně když si krémuji obličej si řeknu, že jsem krásná… Dopřeji si když mám čas snídani a s chutí si ji vychutnám s tvrzením, že s láskou dělám vše co je v mých silách, abych pomohla svému tělu. Zapiji jídlo sklenici vody, které žehnám a děkuji. Ve své mysli řeknu, že každý doušek vody očišťuje mou mysl a mé tělo. Když odcházím do práce, prohlédnu si sebe samu v zrcadle a  řeknu si, jak mi to sluší.
V autě si povídám s anděly a vesmírem, zpívám si a do práce vcházím s tvrzením, že v práci si mě váží, jsem dostatečně odměněna za svou práci a řeknu si, že s každým na koho dnes v práci narazím, budu jednat s těmi nejlepšími úmysly.
V práci dělám to nejlepší, co umím a proto nemusím mít žádné výčitky svědomí. Ono když člověk dělá věci tak, jak nejlépe umí, tak nemusí zpytovat svědomí.
Večer se pochválím, jak jsem byla šikovná, úspěšná… Při večerní sprše s žínkou v ruce si říkám, miluji se a každý kousek svého těla.
Večer v posteli poděkuji vesmíru za krásný den, a poděkuji za hojnost všeho, co mi den přinesl. Usínám spokojeně J
Samozřejmě takhle to dělám já, každý to může dělat jak je mu libo. Neexistují žádná pravidla, že buď se to bude dělat takhle nebo nic.. Je to na představivosti každého zvlášť.
Když cokoliv ve svém životě řeším, představuji si, jak bych chtěla, aby to dopadlo.
Např. jsem v práci nespokojená a chci odejít. Tak si představuji místo kde chodím do nové práce, kde jsem spokojená a šťastná. Kde si mě váží a jsem za to dostatečně finančně ohodnocena.
Na tuto situaci si vytvořím afirmaci: čeká na mě ideální práce a právě teď se k sobě přibližujeme. Zasloužím si úspěšnou kariéru a tímto ji přijímám.

Kde lidé dělají největší chyby?
Největší chyby lidé dělají když chtějí začít využít pozitivního myšlení, když selžou, a nebo také když se vše nezačne dít hned – tak s tím chtějí praštit a přestat s tím.. Mají pocit, že selhali, že to pro ně není a že to nejde.
Já říkám, ono chybovat je lidské, ale je skvělé si naši chybu uvědomit, postavit se, znovu se nadechnout a jít dál. Vzpomeňte si na malé děti, jak se učí chodit. Kolikrát spadnou, ale stejně se pokaždé zvednou a neúnavně to zkoušejí znovu a znovu.
Každý jsme se učili chodit a měli jsme tu vůli, nyní to máme zase a jen my ve svých rukou. Nikdo jiný to za nás neudělá, je to určitá forma tréninku.
Ale už jen myšlenka, že jste ochotni své myšlení změnit a že jste dospěli do tohoto bodu, kdy si uvědomujete že chcete změnu, je úžasná!

Je umění myslet pozitivně těžké?
Těžké jsou akorát začátky, kdy se vlastně vnitřně přeprogramováváme. Většinou se ze začátku stává, když myslíme na to, že budeme pozitivní a ono to nejde jak jsme si představovali. Večer zjistíme, že jsme zrovna ten den nebyli pozitivní, řekli některé nehezké výroky. Ale to je ono, to je ta cesta. Umět si to uvědomit… A pokaždé se vrátit na ten začátek a zkusit to znovu. Takových návratů na začátek bude bezpočet, ale časem zjistíte, že je jich méně a méně až nakonec ustrneme a s láskou prohlásíte, že už není třeba se vracet, není třeba se opravovat…
Budete mít pozitivní myšlení tak pod kůží, že vám ani nepřijde, že by to šlo myslet jinak….
Já svým klientům na této cestě pomáhám také Bachovými esencemi, které pracují s našimi emocemi a tak to mají mí klienti o poznání usnadněno J Mají „kamaráda“ v lahvičce co jim pomáhá být v pozitivní rovině a nesklouzávat k tomu negativnímu.

Komu byste léčení myšlenkami doporučila?
Všem bez výjimky. Svět by byl o tolik krásnější, kdyby každý hledal ve všem jen to krásné J
Je to jako v tom příkladu se sklenicí.. Někdo ji vidí poloprázdnou, někdo poloplnou..

Předpokládám, že je nutné myšlení kombinovat i s klasickou léčbou lékařů.
Obávám se, že lékař Vám s pozitivním myšlením nepomůže. Od něj dostanete pouze lék na následek… Ale příčinu, proč se nemoc usídlila ve vašem těle hledat nebude…a s Vaší uplakanou Duší si také nepohovoří. Ale nechci házet všechny do jednoho pytle. Bohudíky za to, že lékařů, kteří ví, že nějakou Duši máme přibývá J

2 komentáře:

  1. Ano, je to tak ako pises Sandri, kazdy môzme byt stastny, zdravy, bohaty, len musime zmenit myslenie a potom aj robit to, co nam anjeli, bozske vedenie opakovane ukazuju...a vytrvat!:)

    Bea

    OdpovědětVymazat
  2. Nadherne,pravdivo a s láskou napísané milá Sandra.Plne sa stotožňujem s tvojimi riadkami....Prajem Ti veľa lásky a svetielka na životnej ceste.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra