Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

neděle 23. října 2011

Můj podzimní víkend se Shamballou....

Krásnou podzimní neděli moji milí ;-) 


doufám, že se máte krásně, prožili jste krásný víkend a byl přesně takový jak jste si přáli...


Já jsem si jej také udělala jak jsem si přála a proto bych se ráda o to s Vámi podělila...

Nechala jsem se zasvětit do Shambally 1024 I. a II. stupeň. 


Pokud někoho zajímá blíže co to je, co to jsou za energie,  zde přidávám odkaz

P.S: u této paní jsem se nenechala zasvětit, jen jsem našla u ní tento krásný článek, který mne oslovil a je napsán tak, jak bych napsala já...


Ti z Vás, kteří jsou zasvěcení do nějakých energií, tak určitě si také prožili u toho "rituálu" nějaké prožitky... Já jsem si prožila také ty své a je mi z nich krásně na Duši.


Přemýšlela jsem, že bych se o ně s Vámi podělila, ale netuším, jestli by Vás takové povídání zajímalo ;-) 

Pokud ano, tak mi to napište do komentáře a já Vám to ráda popíšu.


Mějte i nadále své dny ty nejkrásnější jak to jen půjde. A pokud se necítíte dobře, napište mi, něco s tím provedeme. Mám Vás všechny moc ráda a jsem ráda že Vás mám. Všechny do jednoho. Dáváme si navzájem toho tolik... A já jsem za to neskutečně vděčná.


S láskou a přáním všeho dobrého

3 komentáře:

  1. Zaujala mě Vaše věta "pokud se necítíte dobře, tak mi napište, něco s tím provedeme". Já se motám v začarovaném kruhu a nevím, jak z toho ven. Snažím se na sobě pracovat, ale stále mám pocit, že to není ono. Cítím se dost osamocená.
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlínko, napište mi na email sandra.living@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Sandri,Shamballa ma veľmi zaujíma a tiež sa chcem dať zasvätiť a tvoje zážitky ma zaujímajú o to viac,že si nedávno na fb písala,že Shamballa asi nie je to,čo hľadáš.Aké to bolo?A čo si myslíš,môže mať také zážitky človek aj pri zasvätení na diaľku?S láskou Nataša

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra