Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

středa 26. října 2011

Dneska máme novoluní - pojďme si něco přát!


Při novoluníčku: naopak měsíci svěřujeme své sny, přání a tužby co by nám měl přinést do života

Jak na to anebo jak to dělám já: poprosím Vesmír (někdo říká Boha, jinému jsou příjemnější andělé....apod.) aby byl laskavý a poslal za mnou svého Pomocníka Světla, že mu chci předat pro mne důležitou zprávu a s pokorou si přeji, aby byla vyslyšena. Napíšu vše na papír, nechám sežehnout plamenem svíčky a ostatky pošlu po vodě - bezvadná je řeka...když není ta používám WC :-))))) Poděkuji vesmíru (Bohu, Andělům) že přišli a že si jejich návštěvy vážím a velmi děkuji, že jsem jim mohla předat to, co je pro mne důležité.

3 komentáře:

  1. ..ako sorry Sandri ale nemyslim si, ze je ucinne posielat svoje tuzby do WC...

    Bea.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to funguje a spoustem lidem také, né všichni máme možnost jít k řece a voda, je voda... Je to jen o úhlu pohledu ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. ..no, lenze, kde to potom ide to prianie, medzi splasky a ....to by som si uz teda dala tu namahu a vysla do blizkeho parku k jazierku, nie? Bea.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra