Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

úterý 6. září 2011

Vaše hodnocení poradny Bachových esencí SANDRA LIVING:

    


Protože vím, jak jsou Vaše dny náročné, nabízím pro psychické srovnání Bachovy esence, které působí na psychiku člověka, na jeho emoce. Pokud jste emočně nestabilní, Bachovy esence Vám pomůžou se vrátit k normálu. Pokud si budete přát konzultaci či se na mne obrátit, jsem Vám k ráda k dispozici. V záložkách, které jsou v záhlaví stránky se dozvíte podrobnosti také. Více o mé poradně ZDE


Vaše reakce na Vaše lahvičky namíchané na míru:


Ivana nám napsala:
moc děkuji za bachovy esence a i za andělský symbol pro podporu sebevědomí. Bachovy esence jsem dobrala včera. Systém 8 kapek ráno a 8 kapek večer mi vyhovoval….  Cítím se lépe a sebevědoměji. Věci, které mi připadaly těžko řešitelné se mi jaksi tak těžké nezdají. A opravdu velký úspěch je a to  přímo „hmatatelný“, že snesu ve své blízkosti hlodavce – konkrétně potkany a už jsem si na 2 potkany (chovají je mi blízcí) dokonce i sáhla! (Pro mě k neuvěření – teda k neuvěření i pro mé známé). Nevím, jestli je vhodné hned užívat další Bachovy kapky, ale určitě bych v tom chtěla pokračovat. Ještě jednou moc děkuji za pomoc. Prosím dejte mi vědět, jak je to s užíváním další „rundy“ Bachových kapek. Mějte se krásně. Ivana

Pavlínka nám napsala:
Sandři  ahojky,
v esencích jsem  našla klid, pohodu a nepřemyšleni nad špatnym obobím...daly mi opravdu co jsme potřebovala nabrani sil a trochu tak oporu v nich......Pomohli mi a mužu jen doporučovat!!!!!!!!!!Diky moc za podporu a pomoc!!!!!!!!  Mám tě rada Pavla

Jaromilka napsala:

Ahoj Sandruško !
S bachovkami mám jen dobré zkušenosti.
Už je užívali naši, jako rodiče a byli zázračně zklidnění a usměvaví, což předtím nebylo. Jen brblali a hádali se.
Můj chlap byl po bachovkách jak znovuzrozený, což před nimi nebylo. Byl trudnomyslný, jak bez života a jakéhokoliv elánu.
Z mojí mladé se po bachovkách stala raketa. Už se stihla rozejít s borcem po 8 letech, najít si napřed přechodný byt a teď už bydlí v novém "svém" bytečku na sídlišti.
Na mně působí tak, že jsem znovunalezla elán a chuť do života.
FAKT TO FUNGUJE.
A nevím, jak jsem mohla žít bez bachovek.
A ještě ti řeknu jedno sladké tajemství.....
Když bylo mojemu chlapovi fakt blbě( možná si na můj email vzpomínáš) tak právě u tebe jsem našla zázrak jménem bachovy kapky.
Měj se sluníčko moc fajn.
Jaromila

Zuzka nám napsala:
cítím se dobře, vyrovnaná a hlavně klidnější

Lenka P. nám napsala:
Sandři, cítím se mnohem lépe, kapičky mě dostávají do přítomného okamžiku a to je úžasná věc.

2 komentáře:

  1. Zdravím Sandři,mám dotaz.Potřebuji s Vámi zkonzultovat jaké Bachovky by pro mě byly vhodné.Mám Vám poslat své starosti na email ?Díky Martina.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti, ano prosím napiš mi na email sandra@sandraliving.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra