Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

čtvrtek 22. září 2011

Omluva...

Moji milí čtenáři a návštěvníci,


dnes jsem se rozhodla udělat pořádek ve svých emailech... Zdála se mi schránka poněkud už fakt natřískaná... Úklidem jsem zjistila, že v čase, kdy jsem chodila do práce a dělala k tomu tuto práci, jsem přehlédla od Vás spoustu emailu a objednávek. Chtěla bych se Vám omluvit. Prosím nevnímejte to, že jsem neodpověděla na Váš email, že mne nezajímáte, nebo si na Vás nechci udělat čas. Bylo toho na mne opravdu hodně - chodit do zaměstnání a vést SANDRA LIVING, vést kurzy, semináře, poradnu bachových esencí...


Od září již do zaměstnání nechodím a naplno se věnuji SANDRA LIVING. Tímto bych Vám všem chtěla říci, že pokud máte něco na srdéčku a potřebujete konzultaci, objednat si bachovky, energetický obrázek..nebo cokoliv, již Váš email přehlédnut nebude.


Na mejlíky jsem zpětně neodpovídala, protože netuším, jestli je ještě aktuální..

Ještě jednou se všem, kdo odpověď neobdržel omlouvám.

Již jsem plná sil, emailová schránka je uklizená a mé ruce pomoci Vám na blízku...

S láskou 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra