Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

neděle 21. srpna 2011

Vypište se a odevzdejte andělům to,co již ve svém životě nepotřebujete


Určitě je něco, co vás trápí, co Vás vnitřně užírá...
Sedněte si v klidu, zapalte svíci a zavolejte své anděly na pomoc a požádejte o jejich ochranu...
Poté vypište vše co ze sebe potřebujete dostat. Já k tomu malovala i obrázky, pokud to cítíte, klidně dopis okrášlete malůvkami...
Až budete cítit, že jste sdělili vše, co jste měli... Dopis nejlépe spalte, nebo roztrhejte a odneste do popelnice, máte-li možnost kousíčky můžete také zakopat.
Při tom proste anděly a vesmír, aby toto břímě z Vašeho života odnesl, že jej již nepotřebujete.

Cítím se krásněji a Vy?

P.S.: zároveň jsem psala dopis, co bych si přála do svého života dostat... 
A vše jsem najednou odevzdala andělům...

2 komentáře:

  1. Přeji hezký den.Milá Sandro,já tě beru jako součást mého života.Zase jsem u tebe našla odpověď.Díky Žaneta

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj paní z kopce :-)
    Moc Tě zdravím a děkuji za milou návštěvu :-) a přijď se brzy podívat zas.
    Sandra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra