Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

neděle 28. srpna 2011

Novinky září 2011 aneb nelze sedět na dvou židlích

Všem zainteresovaným se na vědomí dává, že již ruku v dláze nemám :-) Všichni co se hlásili na konzultaci či výklad kartiček - můžeme začít :-)

Dále bych chtěla informovat, že od 1.9.2011 se budu naplno věnovat pouze své práci, která je prezentována na stránkách SANDRA LIVING. 

P.S: tužky a pastelky jsou již připraveny


Od září budu mít na Vás všechny dostatek času a prostoru. Tudíž Vaše dotazy, objednávky bachových esencí, výklady karet, objednávky energetických obrázků a konzultace budou zpracovávány v kratších intencích.

Zkrátka a jednoduše od 1.9.2011 jsem zde pouze pro Vás

Postupem času jsem zjistila, že pokud chci dělat něco pořádně, musím si vybrat co to bude. 
A já se rozhodla - díky Vaši odezvě, Vašim reakcím, Vaši podpoře...

Budu se těšit na naši  další spolupráci.
Neváhejte mne kdykoliv kontaktovat.
S přáním krásného zbytku léta a láskou JÁ :-)

email: sandra.living@gmail.com
Skype: SANDRA LIVING
Tel: 731 174 931


NECHCETE SI NECHAT UJÍT NOVINKY SANDRA LIVING? 
NAPIŠTE MI PROSÍM NA MŮJ EMAIL: sandra.living@gmail.com A DO PŘEDMĚTU NAPIŠTE NOVINKY, BUDETE O VŠEM INFORMOVÁNI, ABY VÁM NEUNIKLA ŽÁDNÁ NOVINKA :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra