Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

úterý 9. srpna 2011

O vás...


Často takhle ve své mysli sedávám a myslím na Vás (myslím na Vaše jiskřičky v očích, na to jaký jste měli den), na Vás všechny, co zde za mnou přijdete nakouknout. Přečíst si něco milého, usmát se, nechat se obejmout. Všechno tohle je v pořádku a já jsem za to opravdu moc ráda. 

....sedím a říkám si, jestli to, co Vám zde píši má jak se říká hlavu a patu a jestli obsahu rozumíte. Jestli je vše napsáno tak, aby se text dal lehce přečíst a byl lehce srozumitelný. Ráda bych, aby tomu tak bylo. Pokud to tak není, dejte mi prosím vědět. 

Vše co jsem zde dosud napsala, jsem napsala jen a jen pro Vás...abyste se měli kam vracet, aby jste měli místo svého odpočinku, relaxace ale i prostor k přemýšlení.

Jsem zde s láskou, radostí a porozuměním pro Vás, abych mohla držet lucerničku na Vaší klikaté cestě životem. 

5 komentářů:

  1. Vďaka, Sandri ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Není zač :-) Já děkuji Vám všem, díky vašim příběhům neustále rostu :-) děkuji Vám za ně.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za milé komentáře a znovu se ptám, jestli je srozumitelné co zde píši :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sandro jsem ráda,že jsem tě zde našla.Krásné čtení co pohladí oko,srdce a hlavně duši.Chtěla bych tě poznat osobně andělinko,jen to mám jaksi z ruky.
    Měj krásnou dobrou noc.Žaneta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra