Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

středa 16. listopadu 2011

Dneska slavíme, přijďte si ukrojit dort :-)

pojďte k nááám, dneska tady slavímeeee 
jsem na vás pečlivě připravená :-)


dneska slavím narozeniny, pojďte si nabídnout

děkujííííí

11 komentářů:

  1. Ahoj Sandiku, hodne stesti,zdravi,to se krasne pravi....hezky si ty narozky uzij,at se ti splni tajna prani a diky za hostinu, byla uzasna :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně štěstí a veselou mysl !
    Zákuseček byl mňamózní, DÍK...
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné narozeniny a v životě jen samé štěstí !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,
    ráda bych Vám poslala nominaci za Váš krásný blog. Odkaz najdete na mém blogu.
    Mějte hezký den. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Sandro!
    Přeju všechno nejlepší k narozeninám.Zdraví, lásku, pohodu a splnění všech snů!
    Děkuji za hostinu i za hezký blog,který moc ráda navštěvuji.
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  6. Sandro, všechno nejlepší... a pohoštění je luxusní :-)
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Takže Saníku,
    své jsem ti už napsala do mailíku,tak jestli dovolíš,tak já si taky nabídnu,a vy ostatní neváhejte,protože jsem si vzala sebou ešus...takže kdo zaváhá,tak....víte co:-)
    p.s. a že bychom ti tady zazpívaly???Táákže: Sááníík má dnes na-ro-ze-ni-ny, my mááme přáání je-di-ný, štěstí zdra-a-ví štěstí zdra-a-ví hlavně to zdraví. Áááááá zvééédněme číííše do ve-li-ké výše, ťukněme jednou, ťukněme dvakrát....................................................." :-) Žaneta :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Přidávám se k Žanetce a velice zpííííííváááááám....
    Krásně jsi nám tu oslavu přichystala - jenom mi tu nějak schází šampíčko :-) To víš, pro nás neabstinenty :-) :-) :-)

    Zlati, ještě jednou vše nej..., jsem ráda, že se naše cesty protly...Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Moji milí,

    chtěla jsem vám všem do jednoho poděkovat za úžasné vzkazy, poděkovat že jste se mnou slavili :-)
    Děkujiii moc :-) udělali jste mi veeelikou radost :-)
    Sandra

    OdpovědětVymazat
  10. Připojuji se s přáním všeho nejlepšího k narozeninám!Hodně zdraví, štěstí, pohody a lásky.Také hodně snů a nápadů.
    MíšaZ.
    PS:Děkuji, nabídla jsem si sněhovou pusinku.Ty miluji od dětství...A pak ještě mufínek, taky moc dobrý...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra