Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

neděle 4. září 2011

Aromaterapie :-)


♥ ♥ již brzy můžete očekávat články na toto téma ♥  

s nadcházejícím podzimem a chladnými dlouhými večery 
přišel správný čas na povídání o éterických olejíčcích

A proto, aby se bylo čeho chytit a mít kde začít, jaké jsou Vaše oblíbené vůně?
Své oblíbené mi pište prosím do komentářů..

Vůně rozebereme ze všech stran a také si řekneme,
co nám která bylinka léčí na Duši  



10 komentářů:

  1. Ahoj Saníku,
    tak to je trefa do černého, na to se moc těším, protože olejíčky já prostě můůůůžuuu lalalala:-)A až si doplním zásoby čajovek,tak už na ně najedu-teď je doma krize,mám poslední 3 svíčky:-),tak aromalampa má pauzu. Pá, těším se Žalmara

    OdpovědětVymazat
  2. Voňavá věda, kterou mám MOC ráda...
    Díky Sandři.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  3. Jo,tak to jsem ještě jednou já,tentokráte s datem 26.:-)Takže předně Ti,Saníku,gratuluji k absolvování kurzu (ježkovy voči,ty budeš nabitá vědomostmi:-),a za další k těm vůním:já osobně dávám přednost těm "jednodruhovým" než směsím,protože si když chci olejíčky namíchám-samozřejmě míchám ty,které se snesou,za další si radši připlatím a kupuji takové ty ověřené přírodní (hlavně CKHI),protože z některých mě doslova bolela hlava,a měla jsem divnou chuť v ústech,takže ono těch pár korun za ten bolehlav nestojí.No a obliba vůní se hodně odvíjí od situace i období,kdy "pálím" a voním,ale jasná best ofka je levandule,rozmarýna,citrusové vůně,ale i hřebíček,jalovec,a taky heřmánek a další a další a další....podle nálady atd.:-) Před rokem jsem si koupila jaksi omylem vůni "modrý vodopád" no ten padal, do odpadkového koše...ty jó,ještě teď mě bolí z něj hlava:-)Takže zatím tak,tady to téma je MOC fajň,myslím si,že bude o čem povídat:-)p.s.vidíš,kdybych věděla,že někde tady v okolí probíhají na to kurzíky,tak bych se přidala. Pá Žalmara:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Předně ti Sandři GRATULUJI!!!!
    No a jaké vůně mám ráda?!Mám ráda vůni vanilky a pak svěží ovocné vůně,jó ty ja můžu.
    Kajina

    OdpovědětVymazat
  5. Sandři, tak to je suprové téma...olejíčky mám ráda a už se moc těším na nové poznatky a inspiraci kterou u Vás najdu :o)...pěkný večer (vlastně spíš noc)Radka

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké téma :) jsem nadšený aromasamouk ;) teď pálím eukalyptus citriodoru a meduňku s citronelou, ale můžu i santal, skořici a ze směsí vánoční hvězdu od salusu. A "jedu" i v aromakosmetice - momentálně růže a levandule na obličej a do vany červený pomeranč. Levandule do vany mi došla, musím přiobjednat ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Velká gratulace Sandři!!!! Jůůů, to budou voňavé rady, moc se těším na počteníčko. Zdravím Tě, Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ráda rozmarýn,mateřídoušku,tymián, ylang, jasmín, šalvěj, bergamot.Také dávám přednost jednodruhovým éterickým olejům od firmy AOK skoro 15let ;o) zdravím Mokopa

    OdpovědětVymazat
  9. Moni- to co jsi napsala, jako by byla moje slova ! nejsme my bráchové ???
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  10. Jéééé tady se to krásně střááádá a komentáře přibývají! Moc děkuji!
    Znamenám si vaše postřehy a začínám pomalu chystat článečky :-)
    Děkuji za vaši přízeň a spolupráci.

    Sandra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra