Termíny seminářů a kurzů:

další termín kurzu plánuji na říjen 2017
KURZ AUTOMATICKÉ KRESBY

POZOR - POZOR - POZOR

Veškerý obsah blogu a veškeré novinky se přesunuly na www.sandraliving.cz
Stranky nejsou dlouhodbě aktualizovany

úterý 6. září 2011

Sebepřijetí



Přijímám se taková jaká jsem.
Přijímám své silné a slabé stránky, svůj talent a své nedostatky, své úspěchy a své chyby.
Plně se přijímám jako lidská bytost.

Přijímám, že jsem tu abych se učila a rostla, a přijímám to, že se učím a rostu.
Přijímám osobnost, kterou jsem získala a přijímám svou sílu uzdravovat a měnit.
Přijímám se bez jakýchkoli podmínek nebo výhrad.

Přijímám to, že v jádru mé bytosti je dobro, a že mou podstatou je láska, a uznávám, že na to občas zapomenu.
Plně se přijímám a v tomto přijetí nacházím vždy prohlubující se vnitřní sílu.
Z tohoto bodu síly plně přijímám svůj život a otevírám se ponaučením, která jsou mi dnes nabídnuta.

Přijímám to, že v mé mysli je jak strach, tak i láska a přijímám svou sílu rozhodnout se, kterou z těchto dvou možností chci skutečně prožívat.
Připouštím, že prožívám pouze výsledky svých vlastních rozhodnutí.

Přijímám chvíle, kdy si volím strach jako součást svého procesu učení a léčení a přijímám to, že mám potenciál a sílu si v jakékoliv chvíli zvolit lásku místo strachu.
Přijímám chyby jako součást svého růstu, takže jsem vždy ochotna si odpustit a dát si novou šanci.

Přijímám to, že můj život je vyjádřením mých myšlenek, zavazuji se k tomu, že spojím své myšlenky každý den více a více s myšlenkou na lásku.
Přijímám to, že jsem vyjádřením této lásky.
Přijímám svůj vlastní život jako požehnání a dar.

Mé srdce je otevřeno pro přijímání a já jsem velmi vděčná.

Nechť se vždy podělím o dary, které jsem dostala plně, volně a s radostí.
zdroj: meditační CD  Svatyně srdce od Josefa Kořenka

2 komentáře:

  1. Je to tolik těžké žít v souladu se vším...ale snažím se ..móóóóc se snažím

    OdpovědětVymazat
  2. ...mudry clanok,ale dodal mi silu,kedze obcas zabudam na to,ze je na mne aky si vytvorim zivot...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz, už se těším, až si jej přečtu!
Krásný den přeje Sandra